Sivut

Kommentit (36)

Huh

Mulle on ok, jos hänkin pitää aasiasta, kukapa ei? Joten ei sen puoleen, mutta vaatetuskin näyttää jo omalta, huone kuin malli omastani. Jos kerron vaikkapa ideastani, nii saatan kuulla myöhemmin sen häneltä. Ja jopa joskus väittää, että minä matkin häntä. Kannattaisi katsoa peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ala-asteella kaverini osti aina samanlaisen repun kuin minulla. Se ei minua haitannut, mutta kun toiset väittivät, että minä matkin kaveriani, se harmitti.

Ärsyyntynyt

MINUA SUORAAN SANOEN VITUTTAA

ystäväni jonka olen tuntenut nyt noin 6 vuotta matkii minua kaikessa. Hankin Adidaksen mustat bikinit. Kappaa vaan kun hänelle ilmestyy ne samat bikinit 3 viikkoa sen jälkeen. Kaiken lisäksi hän tietää että vihaan sitä kun minua matkitaan ja silti matkii minua. Olen juuri hankkimassa itselleni mikkiä. Hän sanoo minulle että hankkii myös. Ä R S Y T T Ä Ä . Tässä ei todellakaan ole kaikkia asioita koska niitä on liikaa.... vittu että vituttaa

Nirppu0000

Ulkomailla: Kerran yksi jo valmistunut hyvin asiallinen tohtori opiskelija kaveri muutti asumaan samaan taloon vaikka kyseinen talo ja asuinalue eivät olleet todellakaan sellaisia että sinne kannattaa muuttaa (homeongelma, häirikköjä ja pelkkiä nistejä)
Etsin itse kiireessä uutta edes väliaikaista majoitusta

Osti sen jälkeen minusta salaa samanlaiset meikit ja samanlaiset ja saman tuoksuiset kauneustuotteet

Myöhemmin muutin takaisin Suomeen. ” Kaveri” kävi välillään kylässä ja rakastui palavasti jokaiseen (!) tyyppiin ympärilläni jota satuin kehumaan hyväksi tyypiksi. Roikkui pitkään näin mun kehumassa 60v tutussa vankilataustat omaavasta pubi juopossa.

Muutti Suomeen ja pikku hiljaa etsii asuntoa mun kulmilta vaikka se tulee maksamaan hänen tuloillaan lähes koko hänen palkkansa

Kyseenalainen ystävyys

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat