Vierailija

Arvatkaapa, mistä se johtuu...

Samoja kysymyksiä ja asioita toistetaan kerta toisensa jälkeen...

Kommentit (2)

Samalla logiikallahan esim. av-palstalla pitäisi olla vain kerrallaan vain puoli sivua näkyvissä. Aiheet kun pyörivät samojen aiheiden parissa (mitä lasissa/mitat 170cm 65kg,olenko sopiva/voi v*tu mitä mun mies meni tekemään!/siis mitäh?!?Tanja Karpela mennyt naimisiin/äkkiä kurpitsapiiraan ohje/jne jne jne). Hoh-hoi-jaa.

Minusta tämä palsta on hyödyllinen ja olen harmitellut kun sivuhistoriaa ei näy enemmän.

Vierailija:

Lainaus:

Samalla logiikallahan esim. av-palstalla pitäisi olla vain kerrallaan vain puoli sivua näkyvissä. Aiheet kun pyörivät samojen aiheiden parissa (mitä lasissa/mitat 170cm 65kg,olenko sopiva/voi v*tu mitä mun mies meni tekemään!/siis mitäh?!?Tanja Karpela mennyt naimisiin/äkkiä kurpitsapiiraan ohje/jne jne jne). Hoh-hoi-jaa.

Minusta tämä palsta on hyödyllinen ja olen harmitellut kun sivuhistoriaa ei näy enemmän.

Muakin harmittaa, kun poistavat viesit. Usein olen palannut etsimään jotain kerran lukemaani, mutta eipä enää löydy. Jos ei muista sopivaa hakusanaa, niin sitten ei haullakaan löydy.

Viestejä säilytettään nähtävästi 2kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat