Vierailija

Jäävät uuden miehen myötä edellisen suhteen lapset täysin toisarvoiseksi. Näin ei tietenkään ole KAIKILLA, mutta monesti on käynyt juuri niin. Saa siinä sitten ihmetellä miksi lapsella on ongelmia vaikka kuinka paljon. Monesti jotkut naiset ovat niin sokeita alussa varsinkin rakkaudesta, että kuvittelevat uuden miehen komentavan au-lastaan aihesta, vaikka monelle varsinkin mustasukkaiselle miehelle edellisen suhteen lapsi on vain muistutus naisen exästä.

Ihan mahtavaa, jos jonkun mies on oikeasti hyväksynyt edellisen suhteen lapset, eikä vain LUULE niin. Senhän voi päätellä jo siitä, että jos edellisen suhteen lapsesta kasvaa TASAPAINOINEN huolimatta uusioperheestä, ovat vanhemmat osanneet kasvattaa lasta tasaveroisena. Mutta jos lapsella tulee ongelmia, syy on selvästi siinä, että ei olla osattu toimia oikein.

Kommentit (2)

Tuttavapiirissäni vaan lapsesta on tullut sisaruksen syntymän jälkeen täysi häirikkö, ja selvästi on sopeutumisvaikeuksia, mitä äitinsä ei suostu näkemään. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin sitä itse joutuu vielä yksinhuoltajaksi, ja siksi en tosiaankaan ajattele yh,sta muutoin kuin kunnioittavasti suhtaudun heihein.

Mutta lähipiirissäni on hyvä esimerkki siitä, kuinka esikoinen on laiminlyöty totaalisesti, ja sen vuoksi pelottaisi erota ja ajatellakkaan uutta suhdetta, jos rakkaus on tosiaan noin sokea.

Heilläkään isä ei tosiaankaan pahoinpitele, ainakaan tietääkseni, mutta ylihuomioi omiaan, eikä harrasta isomman kanssa mitään, ainoastaan äidin erillisestä pyynnöstä, kun mukaharvoin ehtii. Ja olen seurannut tätä tragediaa ja esikoisen silmiinpistävää muutosta, ja sanon, ettei hyvin tule päättymään.

Meillä on lapsi entisestä lyhestä suhteestani ja toinen nykyisestä, eikä mitään epätasa-arvoa ole. Lapsien ikäero on vain reilu pari vuotta ja mieheni on ollut läsnä esikoisen elämässä yksivuotiaasta asti. Juu, ja niille, jotka nyt aattelee, että mikähän vosu toikin taas on, voi kertoa sen, että olen varsin asiallinen nainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat