Vierailija

Olen elämäni aikana saanut häädöt kahdesta asunnosta koiraan vedoten, vaikka oikea syy on ettei naapurit muuten vaan pitäneet minusta. Olen myös saanut kahdesti potkut töistä samasta syystä. Joutunut huijatuksi ynm.

Minusta ei vaan pidetä. En ole esim. koskaan törmännyt ihmiseen joka rakastaisi minua. Ainoa suhde oli yhtä suurta valhetta. Minä rakastin, hän käytti hyväkseen. Tuttuja on, ei ystäviä tai kavereita. Tuntuu kuin kukaan ei viihtyisi seurassani. Olisi kiva jos joku joskus pitäisi mua hyvänä tyyppinä.

Itse pidän itsestäni, enkä ymmärrä miksi muut ei pidä. Olen kuitenkin hyväntahtoinen ja huumorintajuinen. Hyvä kuuntelija, enkä valita, vaikka nyt valitankin.

Olisi kiva jos saisi jotenkin kehitettyä ihmissuhde taitoja, ettei jatkuvasti epäonnistuisi kaikessa sen vuoksi.

Kommentit (8)

Vai poikkeatko jotenkin valtaväestöstä? Usein sellaista ihmistä vieroksutaan, joka koetaan jotenkin erilaiseksi. Ulkonäkö, pukeutuminen, jotain. Ja millaisessa perheessä olet varttunut? Oliko vanhemmillasi perhetuttuja tai ystäviä, onko sinulla sisaruksia? Ja lopuksi, milloin huomasit olevasi hyljeksitty? Oletko mielestäsi ollut sellainen aina?

Oletko nyt ihan varma kaikista noista jutuista.

Sosiaalisia taitoja oppii sosiaalista elämää viettämällä. Joku terapiaryhmä vois olla sulle hyödyksi myös, saisit palautetta siitä miltä toimintasi muista näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin työttömänä ja jätin koiran vain hetkeksi yksin jolloin videokamera kuvasi sitä. Oli hiljaa aina. Silti sain häädön siitä, että koira haukkuu yksinään päivät pitkät. Eläinsuojeluvalvojakin kävi samasta syystä. Näin on käynyt jo 2 kertaa.

Jos joku tulee kylään, ne haluavat lähteä aika pian pois eikä toiste tule.

Siitä päättelen, että olen tylsää seuraa.

Jos tutustun johonkin, aika pian se aina katkaisee välit.

Nuo työ jutut on niin momimutakaisia selittää,etten viitsi. Mutta tunnollisesti aina töissä kävin ja parhaani yritin ja mielestäni tein hyvää jälkeä. En vain ollut työnantajan suosiossa, kuten muut työntekijät.

Lapsena olin liian kiltti. Sain sellaisia kavereita joista oli kiva määräillä minua ja nöyryyttää.

Olen ainut lapsi. Isälläni ei ollut kavereita. Äidillä oli paljon ja läheinen suku.

Alle kouluikäisenä oli paljon kavereita, hyviäkin ystäviä. Kukaan ei kiusannut jne.

Sitten muutettiin, enkä sen jälkeen löytänyt uusia hyviä ystäviä.

En mielestäni poikkea valtaväestöstä ulkonäöltäni tai pukeutumiseltani, olen ehkä hiukan neutraali, en meikkaa ja jne. Nykyään olen lihava, mutta laihanakin olin yhtä syrjitty.

Lainaus:

oikea syy on ettei naapurit muuten vaan pitäneet minusta.

Minusta ei vaan pidetä.

Tuntuu kuin kukaan ei viihtyisi seurassani.

Mistä merkeistä olet päätellyt nämä yllä luetellut jutut?

Onko sinulla "vain" sellainen tunne, ettei sinusta pidetä ("vain" lainausmerkeissä siksi, että ei sekään ole pikkujuttu) vai mitkä asiat sinut saavat tarkemmin ottaen vakuuttuneeksi ihmissuhdetaitojesi puutteesta tai epärakastettavuudestasi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat