Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tietäisikö kukaan mitään todellista täsmäliikettä joka tehoaisi tuohon navanaluspömppöön? Kun tuntuu että siitä ylöspäin lihakset jopa alkaa tuntua, mutta tuo makkara ei vaan muutu - vai auttaako siihen enemmänkin painonpudotus? Läskiähän se vaan on, eikä siihen varmaan huimasti mikään istumaannousu tehoa sinällään, mutta jos silti...

Kommentit (3)

Konttausasennossa vedät ensin lantiopohjan lihakset tiukaksi, sitten mahaa sisään niin, että selkä ei köyristy, kolmekymmentä sekuntia kerrallaan, viis huilia ja taas uus puoliminuuttinen



Lankku - kyynärnojassa varpaat maahan, muu kroppa tiukkana patukkana. Siinä kolmenkymmenen sekunnin pätkiä



Selinmakuulla jalat kohti kattoa, siitä pyllyä ylös pikkuliikettä, ei heijausta vauhdin kanssa, vaan ikäänkuin katon ylöspäin työntämistä



Selinmakuulla vedä sisäänhengityksellä jalat koukkuun vatsan päälle, hitaasti ja uloshengityksellä työnnät ne suoraksi lattian pintaa hipoen, kuitenkin irti. Hitaasti.



Jospa näistä olisi apuja :)

Voisit kokeilla syvien vatsalihasten jännitystä. Kuvittele käveleväsi uikkareissa rannalla ja beachillä on hyvännäköisiä miehiä. Vedät siis vatsaa sisään ja hengität kuitenkin samalla. Voit myös ajatella vetäväsi lonkkaluita kohti toisiaan. Tämä on Pilates-tyyppisiä liikkeitä.



Toinen on hulahula-vanteen pyöritys. Osta vain vähän parempi vanne (kokeile kaupassa, että saat sen pyörimään).



Tsemppiä harjoituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat