Vierailija

Koko kesä valmiiksi pilalla? Olisiko kannattanut aloittaa duuni jo nyt niin ei tarttisi tässä enää kärvistellä? ;)

Kommentit (10)

Tarkoitus olisi saada töitä syksyksi... opettaja olen.

Mutta minä en suostu edes ajattelemaan elokuuta vielä! Pitkä vapaa kesä edessä, miksi pilata se murehtimalla etukäteen töihinmenoa.

Palataan mammat asiaan sitten elokuussa: surraan ja ahdistutaan, jos suremista on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuntuu, että nyt jo on ikävä lapsia, vaikka olen vielä kotona. Olen ollut kotiäitinä 3v, eikä töihin meneminen hotsittaisi yhtään. Varmaan päiväkodissa menee hyvin jne. mutta eniten harmittaa se, että aamut ovat kiireisiä ja lasten kanssa on paljon vähemmän sellaista rauhallista yhdessäoloa, josta nyt olemme nauttineet. Ja uskokaa tai älkää, hiekkalaatikollakin on ihan kivaa :)

Olen vielä sellaisella alalla, että työ ei ole ihan helpoimmasta päästä, eli rankkaa tulee varmasti olemaan. Yritän saada järkättyä lyhennetyn työajan.

Lapsi (2,5v.) kaipaa muiden seuraa koko ajan eikä täältämeina sitä löytyä. Hyvä hoitopaikka on tiedossa. Tiedän, että sopeutuu sinne hyvin, vaikkei kotia mikään voitakaan. Minä nautin viimeisistä kotiäiti-kuukausista täysillä kun tiedän että ne ovat viimeiset. Töitäkin on tarkoitus tehdä vain 30h/vko, odotan sitä innolla.

Nautitaan auringosta ja kesästä ilman työhuolia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat