Vierailija

Itse en saa ollenkaan alas kaalilaatikkoa, maksalaatikkoa, verilettuja enkä keitettyä porkkanoita ja lanttuja. Ne tulee heti ylös. Samoin keitetyt perunat jää lautaselle.

Kommentit (30)

Sisäelimetkään ei mene. Exää sai aina patistaa pesemään hampaat tusinan kertaa lampaan suolten, pässin kivesten ja lampaan aivojen syönnin jälkeen. Yöks. Silmiäkään en syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

katkaravut+muut ötökät. silli. Ja mikä se yksi jouluruoka on kalasta tehtyä? Sen nimikin kuulostaa niin kauheelta ettei kävis mielessäkään suuhun laittaa.

Mutta se takertuu ikävästi kurkkuun ja pitää huuhdella aina maidolla alas. Tämä pätee niin keitettyihin kuin paistettuihin perunoihin, ranskalaisiin, sipseihin ym. Enkä kertakaikkiaan voi ymmärtää ihmisiä, jotka sanovat pitävänsä perunasta. Se nyt vaan on pahaa.

Veriruokia en pysty syömään ollenkaan (ekaluokan kammottava " verilättykokemus" vieläkin mielessä:)). Etanoista en myöskään erityisemmin pidä mutta syön kyllä, jos tarjotaan.

Vierailija:

Lainaus:

Syöttekö perunaa sitten missään muodossa?

Syön muussia, ranskalaisia ja sipsejä, mutta keitettyihin perunoihin EN koske, en missään muodossa, en keitoissa, en kuoriperunoina enkä tavan keitettyinä perunoina. Kiitos ala-asteen, 3 päivän viikossa keitettyjä perunoita. Lisukkeet oli vaan hieman eri.

Ja nuo perunat olivat sellaisia vetisiä, jauhoisia jne. EI kiitos enää. Mulle riitti. T:16

En erityisemmin pidä myöskään täytekakusta. Sen täytyy olla tosi hyvin tehtyä, että pidän siitä, mutta ei nyt oikein voi sanoa että INHOAN sitä.

Sianliha on myös aika pahaa. Ja kala haisee kypsennettäessä ihan hirveälle, mutta ei onneksi maistu niin pahalle. Syönkin kalaa yleensä ravintolassa.

OK: Kiveksiä, aivoja ja silmiä en ole vielä maistanut kun missään ei ole tarjottu.

Mulle pahan hajuiset juustot (tyyliin saaristojuusto jne. jotka pitsää jääkaapin löyhkäämään viikoiksi) on yökötyslistalla. Muuten olen kaikkiruokainen :).

katkaravut+muut ötökät. silli. Ja mikä se yksi jouluruoka on kalasta tehtyä? Sen nimikin kuulostaa niin kauheelta ettei kävis mielessäkään suuhun laittaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat