Vierailija

Kommentit (20)

toki jotku kuulema juovat sitä desin päivässä, mutta minä en tarvi niin paljoa ja ohjekkin on 30 ml päivässä. eka pullo kestää usein pari kuukautta.

eli euro päivässä se maksaa.

Vierailija:

Lainaus:

Vaikka meille ainakin joka koulutuksessa painotetaan, että jos kerran sanoo ei niin se pitää uskoa. Jos se ihminen myöhemmin kiinnostuu niin hän kyllä itse tulee kysymään. Tuolla tekniikalla pilataan vain suoramyynnin maine. Tältäkin palstalta saa usein lukea näistä " tärähtäneistä" ystävistä.

FLP:n jälleenmyyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisäksi yrityksellä on myös muita terveyttä edistäviä ravintolisiä, sekä upeat laihdutustuotteet ( tai itselleni niistä ainakin on ollut apua painonhallinassa ) kosmetiikka unohtamatta. Voit kuitenkin keskittyä halutessasi markkinomaan vain aloe-tuotteita, jos siltä tuntuu. Aloituspaketteja on useita eri vaihtoehtoja ( mm. valmis aloe vera paketti tai oman valinnan mukaan ), joihin kuuluu " pakollinen" kirjallisuus- ( = 10 x kuvasto ) ja näyteosuus ( mm. tuoksutesterit ja 1 plo Aloe vera juomaa ). Kuukausittaisia tai jaksomyyntivelvotteita ei ole, joten saat hoitaa hommaa silloin, kun sinua huvittaa ja sinulle sopii. Myös työskentelytapa on lähes vapaa, eli voit harrastaa " suositusmyyntiä" tai pitää kotiesittelyjä tms.

Lisätietoja tästä konseptista saa; lr _ miia @ netti . fi

Yrityksen kotisivut: http : //www . lrworld . com / lrweb / index . php?id=529

Vaikka meille ainakin joka koulutuksessa painotetaan, että jos kerran sanoo ei niin se pitää uskoa. Jos se ihminen myöhemmin kiinnostuu niin hän kyllä itse tulee kysymään. Tuolla tekniikalla pilataan vain suoramyynnin maine. Tältäkin palstalta saa usein lukea näistä " tärähtäneistä" ystävistä.

FLP:n jälleenmyyjä

jollekin äidille, tai siis myyjälle, ihan kannatuksen vuoksi en halua yritykseltä suoraan, siis hyväähyvyyttäni kysyin. No voi kai sen kertoa, olen pyhäjoelta. Tutuille terveisiä.

Aloe vera on ehkä maailman hyödyllisin kasvis. Perusmehu on 96 % aloe veraa ja loput stabilointiaineita. sitten on myös omena-karpalolla ja persikalla maustetut mehut. niissäkin yli 90 % aloe veraa.

On siis vihannesmehu, josta elimistö saa 75 eri ravintoainetta. Pelkällä mehulla ei pärjää, mutta on hyvä alkupäivälle. Sopii itseään rakastaville ja itsestään huolehtiville ihmisille.

Ei aloitusmaksuja, eikä muitakaan ylimääräisiä maksuja. ostat vain tuotteet joita itse käytät ja jotka myyt eteenpäin. tietenkin postikulut tulevat päälle.

Positiivisille ja terveydestä kiinnostuneille hyvä homma. Pakkomyyntiä ei kannata harrastaa, koska tuotteilla on 90 päivän asiakastyytyväisyystakuu. joten jos pakotat ystäväsi ostamaan tuotteet hän saa sen palauttaa ilman selityksiä ja sinä maksat hänelle rahat, yritykseltä saat uuden tuotteen tilalle.

Kaikki jälleenmyyjät ostavat paketit ja tuotteet yritykseltä ja se joka sinut rekisteröi saa provikat. Siksi sinun täytyy ostaa se aloituspaketti suoraan yritykseltä. Mielelläni rekisteröin sinut ;)

Vierailija

Hae jostain tarjoustalosta tarjouksesta jotain lähes 100% aloe vera töhnää pari euroa purkki ja ala myymään vaikka 15€.

Täysin hulluutta ainakaan lähteä mihinkään verkostomarkkinointipaskaan mukaan. Eiköhän noita mehuja ja mömmöjä muutakin kautta saa ostettua ja itse jälleenmyytyä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat