Vierailija

Kommentit (37)

en ootullu ajatelleekskaa et se vpois viedä sen automaattisesti, ilman pyytämistä. jos en pyydä ni ei vie. pitää näyttää sille tää ketju. ite on vaikeeta kuskata kaiken maailman lajittelukippoja vauvan kanssa kerrostalon roskiksille

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Roskis ei ole kaapissa, eikä mies vie ikinä roskia. Kun lähdettiin synnyttämään (ja minä tein muuten senkin itse) niin vein roskat lähteissä ja kun olin tullut vauvan kanssa kotiin kävin viemässä roskat seuraavan kerran. Lajittelee kyllä nykyään jo biojätteet ihan kiltisti.

Mutta on hyvä mies siltikin, pitää järjestyksestä, ja kaaoksen vallitessa siivoaa. Yleensä minä siivoan ja pidän yleistä siisteyttä yllä, mutta on ihanaa, että on tuollainen mies.. Vaatehuolto kuuluu miehen hommiin. Siis märkien ripustaminen ja kuivien viikkaaminen ja minä laitan ne kaappiin...

Hyvä työnjako, koska inhoan pyykkien laittoa...

Käytännössä ne pussit seisovat siinä tasan niin monta päivää, kun minä kannan ne sen lopun 5 metriä ulko-ovelta roskikseen. Oikein mieltä ylentävää aamulla huomata, että mies on " ollut avulias" , linnut nokkineet pussit rikki ja levittäneet roskat ympäri pihaa... " Ai niin, ne unohtui" ... Kerrassaan raivostuttavaa!!!

Ja hän on meillä juuri se, joka siivoaa mun ja lasten jäljet, eli hoitaa järjestelypuolen. Mä taas tartun sit siihen moppiin ja imuriin. Mieheni inhoaa epäjärjestystä, ja siksi meillä onkin tavarat aina järjestyksessä.

eilen pyysin että veis roskiksen tiskipöydältä tänä aamuna, ja simsalapim, roskis on kadonnut, yleensä " unohtaa" , vaikka roskis olisi oven edessä ja pyydän että mies veisi sen. Miehen on kuitenkin helpompi viedä se roskis kun hän lähtee tyhjin käsin ulos ja minulla on tuo meidän 10 kuinen neitokainen.

pinoaa vaan kauheaa tornia sen täpötäyden roskiksen päälle sillä seurauksella että kun minä aukaisen roskiksen seuraavan kerran niin suodatinpussit ja muut vierii lattialle *argh*

jos minä vaihdan roskapussin ja vien sen kuistille ulko-oven eteen niin sitten kyllä vie sen ulos mennessään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat