Vierailija

Olin täysin yllättynyt kun minua pyysi kummiksi eräs ns. puolituttu nainen, jota en ole pitänyt edes ystävänä. Joskus ollaan käyty jumpassa ja lounaalla (työkuvioista tuttu), ja nyt hän sai esikoisen. Tietääkseni heille tulee 4 kummia. Olin ihan puulla päähän lyöty ja sanoin, että haluan miettiä asiaa. Tosi nolo tilanne! Mitä tekisitte tällaisessa tilanteessa?

Ei minulla mitään sitä ihmistä vastaan ole, hän on ihan mukava ihminen, mutta ei tosiaan läheinen yhtään.. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Minulla on ollut ajatuksena, että kummiksi pyydetään aika läheisiä ihmisiä, vai eikö se enää mene niin?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vähemmän kummeja, jos tutuissa ei ole tarpeeksi väkeä? Siis miksi pitää olla 4 kummia...

Miehen sisko kieltäytyi kummiudesta ihan suoraan, vaikka oli periaatteessa läheinen opiskelukaveri, joka pyysi kummiksi. Siinä kaverin perheessä välillä niin törkeää menoa lapsia kohtaan, että miehen sisko ei halunnut sekaantua enää yhtään enempää. Muutenkin kantaa välillä aika isoa vastuuta perheen isommista lapsista, kun vanhemmat on niin urpoja.

Ja olla osallinen hänen elämässään. Itse en suostuisi, ellen tosiaankin ajattelisi että minusta olisi mukavaa kuulua näiden ihmisten elämään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat