Vierailija

Kommentit (12)

" Meidän Pekka oppi kääntymään jo 3 kuukauden iässä"

" Minkä mittainen teidän Tiina on nyt? Ai jaa, meidän Pekka on jo 75 cm"

" Voi eikö teidän pikkuinen yhtään hymyile, meidän Pekka on yleensä tosi iloinen"

Oksettaa nämä.

- ei opeta lapsilleen edes alkeellisimpia käytöstapoja.

- ottavat kaiken kirjaimellisesti: suositukset, neuvot, tilastot ym.

- lapsissaan " roikkuvat" äidit. Eli eivät voi/pysty/halua päästää irti lapsistaan, vaan haluavat pitää heidät ikuisesti vauvoina. Ei voi siirtää omaan huoneeseen nukkumaan jne.

- taaperoimettäjät!!!!!!

- ylihygieniset äidit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja tämä oli esimerkki elävästä elämästä. Pentu töni ja kiusasi muita lapsia terveyskeskuksen odotushuoneessa, ja sai namia palkinnoksi.

ja aina yrittävät laittaa " paremmaksi" ... Siis tyyliin " mulla oli kamalampi synnytys" tai " minä olen parempi äiti, kun imetin lapseni 2-vuotiaaksi" ja niin edelleen...

Toinen mikä ärsyttää, on kun jotkut eivät vaan voi käsittää sitä, että kaikki eivät tee asioita samalla tavalla... Sitten taivastellaan, kun naapuri ei tamppaa mattoja joka viikko...

Eivät puhu mistään muusta kuin lapsista, lasten vaatteista, lasten kasvatuksesta, lastenhoidosta, lasten ruuista, lasten sairauksista, lasten vakuutuksista, lasten nukkumisista, lasten harrastuksista, lasten koulunkäynnistä, lasten kavereista, lasten ulkoiluista, omasta vanhemmuudestaan.

Vanhemmat tavallaan palkitsevat rasittavan käytksen alitajuisesti. Ehkä he itse olivat lapsena sellaisia, etteivät mitään saaneet tehdä ja kuri oli kova. Näin se kapivoivat lastensa kautta. (Eivät kuitenkaa ymmärrä tätä omaa tilannettaan, vaan toimivat täysin alitajuisesti) Oho,meni ohi aiheen!

Minua ärsyttävät äidit, jotka menevät jonkun tietyn kaavan mukaan " näin on aina tehty" eivätkä voi hyväksyä sitä, että jotkut tekevät asian eri lailla ja päivittelevät että herrajumala kuinka sä nyt noin ?!?

Missäpäin suomea olitte tk:ssa? Sopisi vielä niin hyvin, koska tämä äiti ja poika ravaavat terveyskeskuksissa viikottain, milloin kummankin asialla!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat