Seuraa 

Hei!Onko kellää kokemusta raskausmyrkytyksestä?missä vaiheessa laitetaan sairaalaan makaamaan,jos semmosta epäillään?itselläni on paineet koholla,mutta ei vielä valkuaista virtsassa.Nyt on 36 raskausvko menossa...ei kauheasti houkuttele sairaala,mutta pakkoha se on sinne mennä jos alkaa pahalta näyttämään.Nyt on kuitenki vauva ykkös asia!!

Kommentit (3)

Mulla ne pelkää että tulee raskausmyrkytys..Selvisin ettei tarvi lähteä ainakaa vielä osastolle :D Mulla verenpaineet välillä 140/88,141/97,onneksi sain aamulla mitattua matalammat paineet niin ei tarvi lähteä sairaalaan vkolp.Mitään kontrolliaikaa ei ole mulle tarjottu,mutta jatkan itse valkuaisen ja verenpaineiden seurantaa.Neuvolassa meinasivat että voi olla synnytys käynnistymässä,kun nostaa paineet koholle ja supistelee.Oishan tuo huippu lähteä synnyttään,pääsis mahasta eroon ja hoiteleen pikkusta! :x

Paljon voimia sullekki,ja peukut pystyyn että saadaan pikkuiset maailmaan ilman myrkytyksiä! :)

*raskausmyrkytys*,mutta minulle sanottiin olevan alkava.Täällä rv 36 kanssa ja protskua ei ole pisussa joka kerta ja paineet koholla..istukassa kalkkeutumaa ja napanuoran virtaukset koholla..mulla on kättärillä 2krt/vko kontrolli jossa katsellaan sikiön vointia ja istukan tilannetta..mulle sanoivat että sisälle joudun jos sikiön vointi heikkenee tai oma vointi...mut yleensä kun alapaine on yli 100 niin ottavat sisään itselläni 124/85 nyt ja normaalisti 98/62 joten mulle tuo on aika korkea paine..

Toivotaan että kaikki menisi hyvin eikä jouduttaisi sisälle.mutta jos on vauvan hyvinvoinnista kyse niin kaikki pientemme tähden<3

Paljon voima sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minut otettiin sisälle joskus rv 38 tienoilla. Virtsassa oli kerran proteiinia ja paineet koholla, muistaakseni alapaine nousi lähelle 100. Olin päivän-pari osastolla "lepäämässä" ja sitten viikonlopuksi pääsin kotiin. Seurantoja jatkettiin muutaman päivän välein äitiyspolilla seuraavalla viikolla, ja kun paineet olivat edelleen korkealla rv 39+6, otettiin osastolle käynnistykseen.

Mulla ei ollut juurikaan muita oireita kuin hillitön turvotus ja korkea alapaine, varsinaista myrkytys-diagnoosia en saanut, mutta epäilynkin takia siis otetaan osastolle. Nyt jännitän, alkaako samat oireet loppuraskaudessa tän toisen kohdalla, toivotaan ettei...

Osse rv 25+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat