Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kesti tänään 1,5 tuntia. Mites sais tsempattua ennenkaikkea itseni siihen, et nukahtais itsekseen.. tai jonkun iltasadun ja -rukouksen päälle? Miten sen saa onnistumaan..meinaan, et tulee varmaan 100 kertaa pois sängystä..ja itkee. Oon liian lälly ja saan kärsiä siitä. :)

Kommentit (5)

Olet vaan johdonmukainen ja sinnikäs, niin kyllä lapsen luulisi oppivan jutun juonen. Vaikka tulee 150 kertaa pois sängystä, viet aina vaan takaisin _rauhallisesti ja lempeästi_ jutustellen. Kun tarpeeksi kauan toistat tätä, lapsi oppii kuvion.

Meillä esikoisen kanssa oli isompi työ tuossa, kuopus on helpompi. Kuopus on hiukan yli 2v ja melkeinpä joka ilta sanoo, että haluaa mennä jo nukkumaan, väsyttää. Hänenkin kanssaan tosin oli aiemmin tuota sängystä pois- takaisin sänkyyn-sängystä pois-takaisin sänkyyn-rumbaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla itsellä säälitti etukäteen kauheasti imetyksestä ja tutista luopuminen, mutta hyvin sujuivat molemmat, pari iltaa itki molempia. Ehkäpä tämäkin onnistuu.. Kts teille rohkaisusta! Unelmana olisi vähän yhteistä aikaa illalla miehen kanssa tai vain itsekseen, eikä koko ilta menisi nukuttamiseen.

rennosti ja luet vaikka kirjaa ;) Hoidat kaikki tutut iltahommat ja peittelet lapsen sänkyyn ja itse menet nojatuoliin ;) Puhelet oikein hellästi ja rauhoittavasti, että nukuhan nyt vaan, äiti on tässä ihan likellä ja niin edelleen ;) Ja alat lukea...

Et sen kummemmin enään " reagoi" lapseen, vaan anna mölistä ja höpötellä ittekseen, niin kyllä se sinne sammuu.. Meillä ainakin toiminut tämä konsti ja niin on monella muullakin tuttavalla ;) Ja mikä parasta, saa itse heti ottaa rennosti, eikä tarvi tuhlata energiaa " nukuttamiseen" ...

Sitten voi huoneesta vasta poistua kun tuhina kuuluu.. :/

Koskaan ei voida viettää yhdessä iltaa kun ilta menee lapsia nukuttaessa.. Kaikki keinot kokeiltu, näin vaan onnistuu nukuttaminen.. :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat