Vierailija

En oo käynyt kirpparilla moneen vuoteen, joten hintatasosta ei hajuakaan ja nyt aattelin laittaa vauvamme hyväkuntoisia, vähän käytettyjä vaatteita myyntiin ennen kuin niitä on nurkat väärällään...

Paljonko kannattaa laittaa hinnaksi esim. Tutan ja NameIt:n siisteille bodeille ja puolipotkareille? Mitään hirmuista voittoa ei ole tarkoitus tavoitella, kunhan pääsen verneistä eroon.. .)

Kommentit (6)

bodyt 0,20-1e

potkarit 0,50-1e

mekkoja ja ns. parempia vaatteita 1-4e

Näillä hinnoilla huomasin monenkin myyjän tekevän todellista kaapintyhjennystä, eri juttu jos haluat useampaan kertaan pitää kirpparia.

Ostin vain kohtuukuntoista tai erittäin hyväkuntoista vaatetta Jäähallilta, Malmin parkkihallista ja Minttutieltä.

alkuperäinen hinta alle 10 ¿ --> hinta 1 ¿

10-20 ¿ --> 2 ¿

20-30 ¿ --> 5 ¿

alkuperäisellä hinnalla tarkoitan sitä hintaa minkä olen itse maksanut, en mitään aletuotteen ovh:ta.

joo voi olla ettei mistään nyt ihan 2 ¿:lla bodia saa uutena, mutta sä myyt käytettyä kamaa, vaikka kuin olis vaan kerran ollut päällä. Käytetty mikä käytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Bodyt max 1 euro, samoin potkuhousut. Collegehousut yms. max 2 euroa. Takit, ulkohousut max 5 euroa, ja puvusta jopa kymppi. Ostamani vaatteet ovat olleet hieman käytetyn näköisiä, eli jotain nyppyjä on ehkä ollut.

säästä ne jos vaikka saat lisää lapsia.

ja mistä saatte 2 e bodyja?

mä oon ostellut tutta bodyja alesta pitkillä hihoilla 5- 6 e

eli kyll 50s on liian vähän kun eihän yksi lapsi ehdi niitä paljoo kuluttamaan ees.

Minusta lasten vaatteet ovat usein ylihinnoiteltuja. Itse en maksa niistä kovinkaan paljon, koska uusia saa muutamallakin eurolla. Vähänkin käytetympi trikoovaate voisi olla 0,20-1 e, potkarit 1 e, bodyt 0,5-1 e, paremmat housut tai mekot 2-3 e.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat