Seuraa 

Olen pyöräillyt vielä näillä vkoilla(32) esikoinen kyydissä, mut nyt olen miettinyt et kuinka pitkään tätä uskaltaa harrastaa... Miten te muut mammat, oletteko uskaltaneet/pystyneet pyöräilemään pitkään? Mietin juuri sitä, et kun vauva laskeutuu tonne alas, niin onko se enää järkevää tai muutenkaan enää näillä viimesil viikoil onko järkevää? Nyt on kyl viime kerroilla alkanut pyöräilyn jälkeen vihlomaan alamahas, mut supistellut ei juuri ole. Onko ne sit niitä liitoskipuja? Kun en muista millasia ne oli esikoista odottaessa....

Kommentit (3)

Meilläkään ei ole autoa ja lähimmälle bussipysäkille on tosi pitkä matka. Käveleminen saa jalat turpoamaan ihan hirveästi eikä se tunnu muutenkaan niin hyvälle, joten pyörä ainoa vaihtoehto.

Mulla on semmoinen jobo, jossa on tosi pysty ajoasento. Maha mahtuu hyvin kyytiin. Pyöräily on miun henkireikä ja pelastus. Mulla on myös kori siinä eessä, joten ostoksetkin menee hyvin siihen.

Miusta ainakin tuntuu, että vauva tykkää siitä pyöräilystä. Kypärä vaan päähän ja eikun menoks!

Tytteli-83

Esikoinen kyydissä tein pitkiäkin lenkkejä vielä pari viikkoa sitten, nyt vain pieniä kauppareissuja. Taloudessa ei ole autoa eli hoidan kaikki reissut pyörällä ja hyvin sujuu, enkä muuten ole mikään himoliikkuja. Ilmeet on kyllä välillä näkemisen arvoisia, mutta helpomminhan tuo käy kuin käveleminen, kun vauva on ollut tosi alhaalla monta viikkoa. Mukavia pyöräreissuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esikoisesta pyöräilin vielä vkolla 38, mutta en paljo enää sen jälkeen, koska maha ei tahtonut mahtua ohjaustangon ja satulan väliin.. En usko, et mistään liikunnasta on haittaa vauvalle, jos se ei itsestä tunnu pahalta ja kyllä sen järkikin alkaa sitten jossain vaiheessa sanoa. Esim hevosen selkään en enää noussut viikon 20 jälkeen, kun vaan tuli sellainen olo.. Ratsastanut olen koko ikäni, mutta siltikään en voi luottaa 100% varmuudella, ettei mitään ikinä tapahdu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat