Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

toisin sanoen, tehnyt vaikka hätäisen päätöksen?

Kommentit (15)

olisin halunnut kalevala-sormuksen, mutta ei ollut varaa siihen. ostettiin sitten halpissormus. sovittiin, että sitten joskus kun on rahaa, ostetaan se kalevala-sormus. vieläkään ei ole sitä päivää tullut :(

Haluaisin toisenlaisen. Harmittaa vaan, kun tässä on se tunnearvo kuitenkin olemassa...

Ehkä toivon joksikin hääpäiväksi lahjaksi uutta sormusta :) Ja pidän tämän vanhan siinä rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ostettiin sormuksen ennen vihkimistä ja mun sormus vaihdettiin 3vrk kuluttua! Siis ennen vihkimistä kuitenkin, mutta...Suhtautuivat liikkeesä hyvin, ilmeisesti en ollut ensinmäinen vaihtaja!

kului poikki. Sittemmin hankin tavallisen kultarenkaan tilalle vihkisomuksen kanssa. Myöhemmin mies halusi itselleen näyttävämmän kultarengassormuksen 24-karaatin kullasta, jotenkin ostimme sellaiset molemmat. Nyt minulla on kolmen sormuksen " pino" , mutta yhdessä ne näyttävät hyviltä. Eihän vihkisormusta välttämättä pitäisi vaihtaa, vaan pyytää uusia " anniversary" /hääpäivä sormuksia tilalle. Minä olen vähän korufriikki, joten niitä olenkin pyytänyt mieheltäni lahjaksi ja saanutkin. Mies joutuis välittömästi ulkoruokintaan, jos lahjoiksi tulis jotain kattiloita tai muuta ei-henkilökohtaista.

Minulla on kaksi sileää sormusta eli kaksi kihlasormuksen tyylistä sormusta. Ajattelin, että niin olisi mukava, enkä ollut valmis pistämään paljoa rahaa sormukseen. Mies oli sitä mieltä, että sormus voi hyvin olla sileä, kun hän ei näistä " maallisista" perusta, eli ei arvosta koruja tms. Jälkikäteen on kuitenkin kaduttanut, että tyydyin tähän sormukseen ja olisin halunnut vähän kauniimman.

Ostettiin sitten jälkikäteen yksi sormus lisää tavallaan täydentämään kihla-ja vihkisormusta ja nyt en vaihtaisi sormusta enää mihinkään.

Hankittiin kihlasormuksiksi hätäpäissämme ensin molemmille pienet halvat rimpulat. Siihen oli kuitenkin vaikea yhdistää hyvännäköistä vihkisormusta, joten tilattiin vihkisormuksen yhteydessä samanmallinen kihlasormus ilman timantteja mulle ja jykevämpi sormus miehelle... Järkevää olis varmaan ollut miettiä sitä vihkisormusta jo kihlasormuksen oston yhteydessä, kun hääpäiväkin oli jo sovittu. =)

Haluaisin kolmannen sormuksen, ihan sileän ja sitten tuo vihkisormus olis keskellä.. Ja oon myöskin ajatellu et joskus kun ollaan oltu kauan naimisissa niin vois hankkia vielä yhden jossa on useempi timantti.. Mutta voi olla että sitten on vähän tyhmän näkönen. Vihkisormustani en vaihtais, oon erittäin tyytyväinen ja harmi kun joillakin käy niin ettei saa juuri sitä sormusta minä haluaisi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat