Vierailija

Kommentit (13)

Siis yritä oikaista mitä?! Ei tarvitse olla Sherlock Holmes, että näkee ettei aikaisemmin palstaillut Stella ja tämä nykyinen ole yksi ja sama henkilö. Aikaisempi Stella oli sentään suorittanut peruskoulun, tämä nykyinen ei varmasti sitäkään...

Jos joku olisi vienyt stellalta nimimerkin, niin luulisi alkuperäisen stellan jotenkin yrittävän oikaista tätä väärinkäsitystä. Rekisteröityvän uudella nikillä tms., ei kai nyt kukaan haluaisi nimimerkillään tuolla tavalla provoiltavan?

Vaikka provohan koko stella on aina ollutkin. ;)

Kultuintopii:

Lainaus:

Siis yritä oikaista mitä?! Ei tarvitse olla Sherlock Holmes, että näkee ettei aikaisemmin palstaillut Stella ja tämä nykyinen ole yksi ja sama henkilö. Aikaisempi Stella oli sentään suorittanut peruskoulun, tämä nykyinen ei varmasti sitäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

stella80 on ollut tämä värikäs persoona kyllä ihan alusta asti, kun alkoi maaliskuun puolivälissä tarinoimaan.

tämä on fakta :D

Juu, voin kertoa :). Jokainen sisälukutaitoinen on varmasti huomannut, että se Stella, joka kirjoitteli maaliskuun puolivälistä ja myöhemmin Vierailjana, kirjoitti aivan eri tyylillä ja sanoilla kuin tämä nykyinen wanna-be. Niiden pahimpien vainojen aikana oikea Stella katosi, mikä minusta oli sääli tälle palstalle. Hänellä oli ihan mukavia mielipiteitä asioista. Tämä nykyinen on vaan todella huono kopio alkuperäisestä.

Uskokoon hänen juttuihinsa kuka haluaa, minä en kuulu heihin...

Uskon, ettei sillä ole oikealle Stellalle paljonkaan väliä. Ainakaan niin kauan kuin tämä provoilija ei suolla suustaan mitään täysin törkeää, toisen kunniaa loukkaavaa tekstiä. Hyvä itsetunto paikkaa monta asiaa. Minua itseäni lähinnä vain säälittää tämä nykyinen versio. No, elämänsä kullakin...

voi edes poistaa ja siellähän on henkilötiedot yms. Aika vainoharhainen täytyy olla, jos kuvittelee, etten ole sama kuin ennenkin. Käytin välillä vain Vierailja tunnusta jonkin aikaa, koska minua suretti jatkuva kiusaaminen täällä. Mutta itsetunto on sen verta hyvä, että voin taas olla oma itseni ensimmäisellä ja oikella nickilläni täällä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat