Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Alottelen uutta pinoa, oli ihan tajuttoman pitkä tuo entinen!

Kiitokset kaikille lohduttaneille, uskon että terkkari on kaavoihinsa kangistunut ja ihan normi on pojun kehitys. On enempi motorista kuin verbaalista sorttia ja sen takia ei tavut eikä konsonantit paljoa kiinnosta. Tosin konttaaminen ei vielä onnistu kun husii ja huitoo ja säätää niin vauhilla, mutta kyllä se siitä =D

Noema: osuit oikeaan. Olen ristiverinen ja pitkät on hiukset. Selvännäkijä! =D

Le_Cheile: kirjoittele ihmeessä muitakin kuulumisia Irlannista! Ihana lukea =) Multa on tainnu mennä ihan ohi että missä kylässä/kaupungissa te siellä asutte? Jännä kun koko maa on niin pieni että muutamassa tunnissa hurauttaa toiselle puolelle. Ja miten erilainen luonto onkaan idässä ja lännessä! Niin ja onnea talosta!

Tässä on vähän apea mieli, sukulainen kuoli tässä männäpäivänä ja hautajaiset on ens viikolla =( Ostin pojulle sievän puvun tilaisuutta varten, siinä on tummat housut, valkonen paita ja harmaa liivi sekä pieni rusetti leuan alla. On varmaan söpö. En sovittanu pukua että pysyy ilman tahroja oikeaan päivään asti.

Menkkoja ei oo näkyny ja imetyshän sen tekee. Sais kyllä jo tulla, mulla on vauvakuume ihan kympillä! Topi on niin ihanan rauhallinen ja aurinkoinen tapaus että lisää näitä kiitos!

Jotain muutakin mun piti höpistä vaan jo ehin unohtaa. Palaillaan asiaan toiste =D

Sivut

Kommentit (66)

[color=blue] 10kaks ei oikeastaan tule mistään tai tuleehan se tietenkin jostain. Uskon vahvasti lastenohjelman 10+2 olleen meneillään kun olen kirjautunut tänne. On niin huono mielikuvitus, että luulisin näin.

Mitenkäs muitten nimimerkit? Mistä tulevat?

noema: Voi olla että meijän nurkissa hätistellään tyttöjä aikanaan ;) Ei voi koskaan tietää.

Mitä muuta teologian maisteri voi tehdä, kuin papin hommia? Anteeksi, jos en ymmärtänyt tekstiäsi.

En tiennytkään, että papiksi " tuleminen, pääseminen" tapahtuu noin!

Joskus olen itsekin haaveillut papin ammatista mutten usko että se toive onkaan minua varten.

Mutta jotain seurakunnan parissa olisi silti kiva tehä.

tiitu-liitu + muut vauvaruokaexpertit: Miksi (esim. Semperin) vauvajugurtit menee aivan vedeksi avattuna?? Kaksi jugurtti välipalaa mennyt jo piloille tuon takia.

Kotihommat: Meillä tehdään kotihommia prosenteilla 90/10.

auringonkukka: *naureskelee* Tosissaan tuli naurut, juoksee tyttöjen perässä puistossa!

Sain hammaslääkärin itelleni, 14.8. Puolen vuoden päähän olis menny mutta mainitsin Jerestä niin sanoi että laitetaan aikaisemmin.

Eli jos olette kunnalliseen menossa niin mainitkaa lapsosesta, meillä autto.

noh, kirjottelemisiin taas

esikoisen aikaan oli vuoden iässä hammashoitajalla. Ja puolen vuoden iässä neuvolassa oli hoitaja kertomassa ja hampu harjat antoi. Nyt ei ole ollut puhetta, että onko. Eikä vielä hampaita, jospa nyt tulossa.

*Hilduli ja uinuvat laspet*

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=purple] Valmistut siis papiksi, kun gradu on valmis?

Niin, ja täälläkin vauvakuume " vaivaa" mutta mies (enkä minä) ole vielä lämmennyt ajatukselle toisesta.

Itellä hiertää siitä, että haluaisin alatiesynnytyksen. Olisi kiva sekin kokea ja jotenkin olen ihan varma että pitemmällä aikavälillä onnistuu paremmin. Joo, lääkärit tosin ei ole samaa mieltä :D

Kuulema kestää kestää..

lapsukaiset kattoo lastenohjelmia.Pieninkin siellä isompien seurassa, tykkää vissiin seurata värikkäitä liikkuvia juttuja kun noi lastenohjelmat kiinostaa:)

Mä kuuntelen musaa laidasta laitaan. Autossa yleensä joko SuomiPop tai Nova.. tykkään kovasti Poets Of The Fallista, ja kotimaiset yleensäkin uppoaa aikas hyvin.

Mä en oo ylioppilas, mut valmistuin aikanaan lähihoitajaksi ja mulla oli juhlat. Äiti halusi järkätä meille kaikille lapsille juhlat kun koulut oli käyty, riippumatta oliko lakkia vai ei. Nyt mä olen päättäny lähteä jatkamaan opiskeluita, kunhan tuo pienin on vähän isompi. ajattelin lukea itseni sairaanhoitajaksi tai kätilöksi.

Nimimerkki tulee vaan tästä nykyisestä hommasta eli äitinä olemisesta:) Esikoinen joskus sanoo mua äitykäksi. Ja syntymävuosihan se tuo 80 on. Joten 3-kymppis kerhoon mäkin alan pikkuhiljaa hiipiä:)

No nyt äitiä taas huudellaan...

äitykkä ja katras..

Olli on meidän poitsu ja Niko mieheni poika. Siskoni on Ollin kummi, niin sen takia Ollista hänellä paljon kuvia. 10kaks:

[quote]

Mun äiti myös aina sanoo, että ei Ollista tiedä kumpi on jos laittais hameen päälle.. heh!

Nyt on mentävä imuroimaan, täällä netissä sais vaikka koko päivän kulumaan.. :)

Tintta-Liisa; Vähiksessä.

10kaks; lahjoista ja juhlista puhetta.. ku mä pääsin ylioppilaaksi, pidettiin mulle kyllä aikas isot juhlat ja lahjoja tuli. Kun valmistuin lähihoitajaksi, ei juhlia pidetty. En tiedä olisko pidetty, jos ei olis ollu yo-juhlia.. Katotaan miten käy kun ja jos valmistun AMK sta. Taidan pitää samalla 30v juhlat, kun sekin lähestyy..

Hassua, mulla on nimimerkki marica28, mutta nyt oon tosiaan jo 29. No, pysyypä nuorena ;)

Meillä ei ole vielä hampaita. Onko muita hampaattomia vauvoja vielä ? Käytiin kyllä jo hammashoitajalla. Sehän siitä hauskan tekikin, ku mentiin hampaattoman lapsen kans hammashoitajalle.. ;) mutta paljon hyvää tietoa tuli.

No niin, arvasin..poika heräs. Heippa !

-marica

Onko kesä vai mikä saanut marrasmammat näin villiintymään ja pitkittämään pinoja..Kiva on kyllä lukea, vaikka onkin vähän pihalla-olo, kun ei ole muutamaan päivään ollut geimeissä mukana...Ilmeisesti ensimmäisiä tapaamisiakin on viritelty ja tutustuttu enemmän muutenkin. Pääseehän vielä mukaan..!? Ihmeellisen mukavata porukkaa on täällä :)

Kiva, että hengenheimolaisiakin löytyy; nimittäin tossä Radio City-jutussa. Siellä soitetaan sellaista musiikkia, joka on tän mamman makuun enemmän, kuin...noh, jotkut muut. En ole mikään ehdoton hevi-diggari, mutta Metallica on ollut aina lempibändini, eikä sitä tahdo oikein muut kanavat soittaa..Autossa lähinnä kuuntelen musaa (siis radiota),kotona harvemmin.

Vaikka kuinka säästölinjalaisia tässä ollaan (kiitos muuten 10kaks säästövinkeistä:) ), niin nyt tilasin itselleni kampaajan. Edellinen käynti olikin ennen ristiäisiä. Olen yrittänyt etsiä netistä hiusmalleja ja muutama kiva onkin löytynyt. Jos uskaltaisi leikata sellaisen lyhyemmän mallin; mulla ei ole ikinä ollut lyhyttä tukkaa...

Vauva-asioihin...Ensimmäiset 80 senttiset vaatteet on otettu käyttöön, eikä ne edes ole isoja!!Pakko uskoa, että pikku-pikku-vauvaa meillä ei enää ole :( Toisaalta tietysti ihanaa, kun koko ajan neito kehittyy ja tulee uusia taitoja. Jännää esim. ajatella, minkähänlainen ääni hällä on vähän isompana ja mitä asioita siellä päässä liikkuu...Kun sitten joskus päästään puheen tasolla kommunikoimaan...

No nyt tuli vähän juttua, jos pysyisi teidän muiden mukana :D

PS. kolmenkympin raja on täällä ylitetty pari vuotta sitten...

Pitkästä aikaa taas päätin kirjoittaa pari riviä. Päivittäin kyllä luen pinot, mutta jostain syystä en useinkaan ryhdy itse tähän kirjoittamiseen.

Nyt on ollut jotenkin todella mielenkiintoista keskustelua täällä marrasmammoilla. Varsinkin toi nimimerkkiasia alkoi kiinnostaa. Oli niin ihana " tarina" auringonkukan nimimerkin takana. Mistä muiden nimimerkit tulee? Varsinkin 10kaks, noema ja puhihaa mietityttää mua lähes päivittäin. Itselläni niinkin omaperäinen nimimerkki, kun sukunimi ja sitten tämä nykyinen " titteli" .

Meillä perhe-elämässä kaikki ok. Siinä varmasti syykin, miksei tule oikein kirjoiteltua: ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä mistä kirjoittaa. Tai toki oma ihana vauva on niiiiiiin ihmeellinen, että siitä nyt riittäisi juttua vaikka kuinka! Onneksi on lähipiirissä muutamia pienen vauvan äitejä, niin voi rauhassa keskittää kaikki keskustelut vauva-aiheisiin ilman, että kukaan tylsistyy.

Eipä nyt muuta, mutta jos noita tarinoita nimerkkien takaa sais, niin olisin kiitollinen=)

T. A-Ä

Tänään on jotenkin tosi raskas olo, liekö johtuu siitä, että on ollut ohjelmaa koko viikon ja tänäänkin oli vieraita, joille tein lounaan ym. Niin, yleensä meillä mies kokkaa ja mä syön päivisin pakkasen antimia. Muutoin viime aikoina on mennyt niin, että jos täällä kotona joku jotain tekee, se olen minä. Miehellä tuppaa nuo työpäivät venymään...ei ole yksityisyrittäjä, mutta näköjään vieraankin palveluksessa kaikki otetaan selkänahasta irti mikä lähtee. Mutta jos on kotona/viikonloppuisin osallistuu kyllä pojan hoitoon ja hoitaa ruuan ym. Niin ja yleensä käy kaupassa jos ei porukalla mennä. Meillä kävi siivooja 1*kk tammi-toukokuun, mutta nyt irtisanoin, kun jaksan ja ehdin muka itsekin :o) alkoi häiritsemään, ettei työn laatu ollutkaan niin hyvä kuin halusin.

Hedelmäsoseista: mä sekotan yleensä " oikeaa" hedelmää tai marjoja soseiden joukkoon, ettei poju tottuis liian makealle.

Niin, mä olen laskentatradenomi ja sen alan hommissa.

Nyt iltapuurolle!

marrasfantti ja poju

kittykatti79: osanottoni

Tiituliitu: täällä ollaan myös kolmenkympin " paremmalla" puolella :o) eilen minäkin ajattelin, että olenko ainoa...

Ei ole menkkoja kuulunut ja gynen mukaan ei kannata huolissaan olla ennenkuin imetys on kokonaan loppunut. En niitä kyllä kaipakaan. Mutta kun tuo vauvakuume vaivaa...tosin kuten Hertta05 sanoi, tuskin sitä miehen kalsareita viikkaamaalla tärppiä tulee... mulla kun tuo kroppa ei tunnu pelittävän nyt ollenkaan eli imetyksen loppumista täytyy odotella. Tosi tehokas ehkäisykeino tämä imetys :o)

Poju nukkunut aamutorkkuja jo tunnin, joten nyt kiireesti lounasta laittamaan, kun on vieraitakin tulossa. Näissä omissa aamutoimissa menee aina aikansa ja sitten sitä vielä jymähtää koneelle, kun käy yläkerrassa pedit petaamassa!

Terkuin marrasfantti

mullekin käy joskus niin,että teksti häviä, varsinkin jos kirjottaa pikästi ja kauan ja just että pitää kirjautua uudelleen, mutta itse olen saanut ne takas noista vihreistä nuolista, mitkä on tuolla oikeassa ylänurkassa. Kokeile!!! Oiskohan joku aikaraja???

Kittylle paljon jaksamista. Ehkä poika lohduttaa sinua hiukan hautajaisissa somassa puvussaan.

Meillä kanssa poika vaipuu " koomaan" iltatissillä, jolta sitten nostan omaan sänkyyn nukkumaan. Aamulla tulee tissille klo 06 ja jää siihen torkkumaan pariksikin tunniksi.

Mua alkoi pelottamaan se kuinka hyvin osuin intuitiossani kohdalleen :D No oonhan mä jokseenkin mukana näissä henkimaailman jutuissa, olenhan teologi :D Oikein selässä juoksi vilunväreet kun Marica28 korjasit olevasi 160 cm. Ensin meinaan mulla oli sellainen tunne, että olisit lyhyt. Pitää varmaan perustaa joku praktiikka, tehdä sivuhommina pimeesti povausta :D Olisi siinäkin tapa kustantaa opiskelunsa.

Hei come on naiset! Eihän kolmekymppinen ole mikään ikäloppu petolinnunpylly! Silloinhan nainen ei ole vielä edes parhaassa iässään, eikös se nelikymppinen ole sitä kuuminta hottia :) Eikä tästä minun 26:sta ja rapioista ikävuosista ole kuin kivenheitto kolmeen kymppiin. Mun mielestä on hienoa vanheta. Arvokkuus ja elämänviisaushan vuosien varrella vain kasvaa!

Hernekeitto oli just niin hyvää kun muistinkin ja pannaria vielä päälle...slurps.Paljon helpompi ollut neitin kanssa tää päivä kun ollaan oltu liikenteessä,se kun taitaa tylsistyä päivisin vain mun seurassa kun yleensä iltaisin kun isukkikin tulee kotiin niin on neitillä naama näkkärillä :)

Vaikee ei oo arvata mistä mun nikkis tulee,olin tosiaan raskaana silloin ja syntynyt -76 :) nyt odottelen sitten niitä kokonaisia öitä...

Mekään ei olla vielä päästy hammaslääkäriin muttei ole kyllä hampaitakaan...ite oon kyllä hammashoitaja että pitäis tietää tuo bakteeritartuntahommelikin (oho mikä sana) mutta niin sitä vaan tulee välillä pussattua suullekin neitiä...yritän parantaa pahat tapani.Eilen muuten neiti imas mun poskeen niin lujan imun et luulin et on kohta jälki.

Ihanata ku miehellä alkoi jo vkl vapaat,silloin on kotityöt ja tytsän hoito meillä melkein 50-50% muuten noin 25/75%

Mitäs ammattikuntaa muut mammat edustaa?

Aurinkokin näyttäytyy pitkästä aikaa =)

meillä meni yö kyllä nii hyvin, kerran perttu söi ja vai 40ml. ja toissa yökin, jännä kun päivällä hirmu kitinät eikä nuku, niin yö sitten menee oikeen mallikkaasti. en valita, ihmettelen vain.

tsempit auringonkukalle ja poikaselle! toivottavasti apu löytyy.

kyseli äitiltä sen nelosen dokkarin innoittamana ja muutenkin, kun täälläkin allergiaa ja ihottumaa tuntuu laspilla olevan, niin (venyy ja venyy)

että ajateltiinko, että minulla ois ollu jotain ruoka allergiaa, kun ihottumut oli aikamoiset. atopiseksi vain sanottiin ja rasvoja rasvan perään vaan annettiin. Ja se oli niin ilkeen tuntusta, kun hirmu kerros rasvaa ja sit piti laittaa paita siihen päälle. Myöhemmin kyllä allergiatestissä olin astman vuoksi.

Tulipas stoori. =)

meillekin vieraita tulee, joten vasta iltasella ehdin tänne päin takas. =)

Joku kuseli, et onko vauvan äitin perään tai jotain semmosta. Nyt on sellanen vaihe. Isiltä ei maito kelpaa ja muutenkin iltanukutuksissa vaan äkäilee isille ja kun äitin näkee, niin yhtä hymyä koko poika.

Meillä maanantaina vast puolvuotis neuvola, ollaan vähän jäljessä näissä. Aina jänskä tietää kui paljon painaa. Syö kyllä paljon :)

Nyt ruuan värkkäämiseen, pottuset jo kiehuu

*hilduli*

...pojan nukuttamisen lomassa. Sen kummemmin en ehdi nyt kirjoitella mutta luettuani jutut, tarvii taas todeta että te olette kyllä ihanaa porukkaa! Tuntuu tosi hyvälle kun ootte niin hengessä mukana Jessen iho-jutskissa. ISO KIITOS! :-)

Nyt tarvii taas mennä rauhoittelemaan poikaa. Ei millään malttaisi alkaa nukkumaan vaan kääntyilee vaan koko ajan vatsalleen ja alkaa sitten harjoitella konttausasentoa. Hillitön nytkytys päällä, mies totesikin että pojasta taitaa tulla isona aikamoinen panomies. ;-) Juuh, huomaa jutuista että on perjantai. :-)

Rattoisaa perjantai-iltaa kaikille!

Pitkästä aikaa kaikille Iso Hei! Olette olleet älyttömän aktiivisia kirjoittajia. Piti lukea tuo ma-ke-pino, mutta sitten huomasin, että tämä uusikin on jo näin pitkä... Joten en pysty kovastikaan kommentoimaan.

Pitkä tauko johtuu pääosin viime viikonloppuna vietetyistä vanhempieni yhteisistä 50-vuotispäivistä, joiden tiimoilla menikin tovi jos toinenkin. Pitivät ne kotosalla, ja auttelin parhaani mukaan. Tykkään ihan hirveesti touhata tuommosia! Joten leivoin, koristelin, askartelin, laitoin kattauksia, kävin hakemassa sitä sun tätä sieltä sun täältä ja juhla-aamuna väsäsin vielä parit salaatit. Juhlat menivät kivasti. " Kaikki" tietysti ihailivat meidän suloista nappisilmää :)

Päivitin tuon kasvulistan ihan ekana (huono omatunto). PInoja silmäillessäni huomasin, että 10kaks olikin sen jo päivittänyt. Mä päivitän mielelläni, mutta riittäisköhän pari kertaa kuussa? Jos joku ehtii joka viikko, luovutan mielelläni homman eteenpäin. En uskalla luvata varsinkaan näin kesäaikaan jokaviikkoista päivitystä. Joka tapauksessa, olisi hyvä, jos mulla olisi joku varamamma asiaa hoitamaan, jos jotain käy. Olisitko se sinä, 10kaks? Vai joku muu?

Meillä poju täytti viime viikolla 6kk. Perunanmaistelut aloitettiin 5,5kk ikäisenä, ja nyt menee jo pilttipurkillinen kerralla. Maissiperuna tuntuu olevan herkkua; muuten on syöty vasta pelkkää perunaa ja peruna-porkkanaa. Hedelmäsoseita ollaan maisteltu koko ajan, aluksi perunan kylkiäisenäkin. Hyvin maistuvat molemmat. Kaurapuuroa ollaan muutamana iltana maisteltu luumun kanssa, ja sekin menee nyt alas, kun silppusin hiutaleet sauvasekoittimen silppurilla hienommaksi.

Edelleen liikutaan vain takaperin (vahingossa), mutta selältä kierähdetään aina heti mahalleen ja siinä jaksaa touhuta. Öisin syö vielä pari kertaa, lisäksi on joskus levoton itkeskelijä, mutta rauhoittuu tutilla. Olen miettinyt, että menenkö liian nopsaan lohduttamaan - itku voi itsekseenkin lakata? Kun ei kuitenkaan suoraa huutoa huuda. Maitoallergia ilmeisesti pojalla on, koska eka Tuttelikokeilu aiheutti paukamia ja punoitusta. Toistaiseksi mennään rintamaidolla. Saimme lähetteen verikokeeseen, mutta en ole ehtinyt vielä ajatellakaan! Ehkä ensi viikolla...

Meillä ei vielä istuta yksin, joten en ole uskaltanut syöttötuoliinkaan laittaa - vaikka se kai on jo ihan ok? Puolivuotisneuvola on ensi maanantaina, täytyy kysäistä mielipidettä. Olis vaan helpompi syöttää siihen kun sitteriin.

Että ihan leppoisasti mennään! Poika juttelee wää-wää-wää suuri suu ammollaan :) Ihanaa seurata, miten pieni kasvaa kohisten. Nyt nukkuu ulkona unia, jo melkein 2h kertaakaan heräämättä. Ihme! No hyvä niin.

Kesällä aiotaan hiukan reissata kotimaassa, mikä on ihanaa - mies kun on yrittäjäperhettä, niin saamme sitä edes tällä tavalla hetkeksi vain itsellemme! :)

Nyt kutsutaan...

Eipä teiän juttujen mukana meinaa enää pysyä, mut ihanaa kun

saa lukea mitä kaikille tapahtuu!

marrasfantti: Aika jännä että teidän itse pitää varata aika hammaslääkäriin, meille tuli erikseen hoitolasta kutsu elokuulle. Meilläkin usein mies tekee ruoan, ja siitä oonkin tosi onnellinen vaikka kotityöt jää muuten lähestulkoon mun kontolle.

auringonkukka05: toivotaan että testit onnistuvat,

ja saatte avun. Minäkin oon muutaman vuoden päälle

kolmenkympin, ja kysyttäessä ikää saa myös laskeskella

kuinkas vanha (tai siis NUORI) sitä onkaan ;)

Tiituliitu: meillä sama homma, pitkät päikkärit

on olleet jo pitkään menneisyyttä. Ja tosiaan kun

hereillä on niin saa koko ajan viihdyttää, mitään ei

oikein kerkeä tekemään. Taasen pitäis jatkaa imurointia

mikä jäi eilen kesken ....

Oon ammatiltani ulkomaankaupan merkonomi (enkä

päivääkään oo niitä hommia tehnyt ...) Tällä hetkellä

työskentelen yhden teleperaattorin asiakaspalvelussa.

Mutta mietinnässä on uusi työpaikka kun tuolla on

vuorotyö, eikä se oikein enää nappais.

Nimimerkkini tulee osittain etunimestäni + mieheni

mielestä oon välillä semmoinen tinttailija :))

Hei muuten, kertokaas mistä ihmeestä voi johtua meiän rikkinäiset

aamut, viidestä eteenpäin heräillään vähä väliä. Loppuviimein noustaan sit klo 8-9 välillä. Mut siihen asti huudellaan melkein tunnin välein, eikä nälkäkään tunne olevan kun olen tarjonnut tissiä. Hampaiden tulosta en tiedä, alahampaat ei kyllä saaneet tälläistä aikaan aikoinaan.

Mut nyt pakko taas mennä, kun ei tiedä kauanko Lotta nukkuu ulkona ... Palailen myöhemmin jos ehdin.

innostuin kirjoittelee.

Osanotot Kittykatille. Läheisen ihmisen pois saattaminen on todella raskasta. Siinä jotenkin tulee sellainen tunne, että on vain vettä, ilmaa ja maata ja se suuri suru,, olipas hassusti sanottu. Tarkoitan kuitenkin sitä, että silloin kaikki aineellinen tuntuu niin turhalta, ja oma olemus niin paljaalta. Äh, en osaa kirjoittaa sitä tunnetta, mutta hope joku ymmärsi mitä tarkoitin.

Noema: uppoo kaikki toi musa mitä eilen luettelit. Viimeisen vuoden aikana olen keskittynyt lähinnä Nightwishiin ja Sonata Arcticaan ja uutuutena System of a Dawn (en nyt muista kirjoitettiinko noin). Juu ja lapsetkin tykkää. Kauheeta eilen kun ilmoitettiin että Radio City lopetetaan. Se oli isku vyön alle.

10kaks: Marian Keyesiltä on kohta ilmestymässä uusi kirja (ainakin kirjaston verkkosivuilla luki jo sen kirja nimi, ja että " hankinnassa" ) en vaan muista millään kirjan nimeä. Mulla lukematta sellaiset kirjat kuin Enkelit ja sitten tämä esikko jota eilen aloitin eli Naura Claire Naura.

Itku ku toi meitin likka ei nuku noita päikkyjään enää hyvin. Ja valveillaoloaikana saa koko ajan olla viihdyttämässä. No tää on tätä äitiyttä, mutta kun olen nyt koettanut kaksi viikkoa maalata leikkimökkiä eikä se ole vieläkään lähellekkään valmis, kun aikaa vain noin 45 min päivää kohden. Hiljaa hyvä tulee, mutta kun edes joskus saisi 2 tuntia päivässä aikaa tehdä hommia. Tää huusholli on levähtänyt ihan törkeeseen kuntoon kun taas on viikko siivouksesta, ja ulkona olis noita istutushommia.

Ai niin mun nimimerkki on esikon (Tia) lempinimi. Hänen vauva-aikanaan tuli eka kerta kirjoiteltua, joten siitä se nimimerkki on jäänyt.

Heippa taas, lähetään syömään vauvajogurttia.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat