Vierailija

Mua houkuteltiin lähtemään tupperwarekonsulentiksi, kun pidin tupperikutsut kotonani. Rehellinen mielipiteeni on, että kipporvaaralla on aivan liikaa kalliita ja turhiakin tavaroita, mutta on siellä joukossa joitakin helmiä, joita voisi muillekin suositella. Koska mulla on varma työpaikka ja hyvät kuukausi tulot, en ajatellut tehdä tupperikeikkoja rahan takia, vaan puhtaasti harrastusmielessä... Olisi kiva tavata uusia ihmisiä ja käydä kutsuilla. Ja olisihan se sellainen irtiotto arjesta. Aina välillä. (Ehkä kerran-pari kuussa)

Mutta siis, jos ryhdyn tupperin jälleenmyyjäksi, voinko myydä tuotteita halvemmalla kuin kuvastossa? Esim. -25% (myyntiprovisio on normaalisti 29%, jos myisin em. alennuksella, oma tulo olisi vain 4%). Vai jääkö siinä hommassa tappiolle vaikka myisi hävyttömillä kuvastohinnoillakin? Olis vaan niin mukava pitää tuttaville/kaverin kavereille kutsuja, jossa vois myydä laatutuotteita inhimilliseen hintaan ja siten, että kenelläkään ei olisi tunnetta, että on pakko ostaa jotain. Mut jos siinä jää ite tappiolle, niin en mä sit viitsi... Ajattelin lähinnä sellaista " ilmaista harrastusta" .

En kyl tiedä, miten ryhmänjohtajat/jälleenmyyjät suhtautuis alennuksella myymiseen... Eihän se periaatteessa oo pois muilta kuin multa iteltä, mutta voihan se herättää närää, jos jollain kutsuilla vieraat kieltäytyy ostamasta, kun " toiselta myyjältä saa saman halvemmalla" .

Kiitos, asiallisia mielipiteitä! En välittäisi nyt lukea mitään pas**aa... ;)

Kommentit (19)

Mut jos tarkoitit jotain vitamiinilitkuja, niin apteekki saa hoitaa mun puolesta sen suuntaisen myynnin. Ihmisiä on kusetettu jo liikaa kaiken maailman ihmelääkkeillä. Eikä mun ystävä/tuttavapiiris oo ketään niin hyväuskoista, että alkais semmosia ostella.

-ap

mutta miksi myisit ikuista muovia. mikset myis jotain joka kuluu ja saat kuukauden päästä myydä saman tuotteet uudelleen samalle ihmiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...saako tukkuhinnalla myydä, mutta itse ainakin olisin kiinnostunut menemään kutsuille, jossa TW:n tuotteita saisi alennuksella. Ovat niin kalliita, ettei muuten oikein raskisi ostaa.

kuin jotain kuluvaista, joka hajoaa. Tuskinpa se ostaja toista kertaa ostaisikaan, jos eka ostos on kk kuluttua hajonnut. (No, lasten vaatteet on ehkä eri asia)

esittelyssä n. 200e. Jos siitä jää käteen 29%=58e + ehkä jokunen euro toimituskuluja (yht. n. 65e), niin kun siitä hinnasta vähentää emännän lahjan, bensakulut kun myyjä käy meillä kolmesti, 1)ennen esittelyä toi mulle esitteitä annettavaks kutsutuille, et saavat etukäteen tutustua, 2)sit piti esittelyn ja 3)tulee viel tuomaan tavarat... ja sit maksaa viel ite esitteet ja muut lärpäkkeet, joita mulle jäi aikas läjä, ja ilmeisesti maksaa postikulut tukusta toimittettaville tavaroille jne. Niin eihän siitä jää sitten kyl mitään käteen! Teki näitä esittelyitä kuinka monta viikossa tahansa, niin samat kulut menee joka paikkaan. (=emännän lahja, bensat, esitteet, pakkaustarvikkeet)... ehkä tukun postikuluissa voi säästää, jos tilaa useamman esittelyn tuotteet kerralla. Mutta taitaa olla kuitenkin aika kannattamaton bisnes.

Mut jos tääl on muita TW-jälleenmyyjiä nyt paikal, niin olis kiva tietää, mitä teille ihan oikeasti jäi käteen esittelykeikan jälkeen, kun kaikki kulut on vähennetty. Ja minkä verran ne emännän lahjat, lisälahjat jne. maksaa? Entä postitukset? Huoh, taitaa jäädä tää harrastus aloittamatta. ;)

-av

saatoin hyvinkin myydä kavereille-20%. kiitoskukkanen maksaa noin 3-4e. Sitten toimituskulut on jotain 4-5e. niitä pikkulahjoja saa edullisesti myös. Jos on joku kamjanjaviikko, helpostikin myin edullisemmin, että meni joku raja yli ja sain ilmaista kippoa itselleni.

Niin, saat tuon aloituskassin ja tuotteet ensin " lainaan" ja kun olet ensin myynyt esittelyissä tuon kassin arvosta, alat vasta tienaamaan. Et sijoita missään vaiheessa omaa rahaa tuohon aloitukseen, muuta kuin tietysti bensat niihin ensimmäisiin esittelyihin, mutta jo parilla esittelyllä tuo kassi voi olla jo tienattu. Tuon kassin tienaamisen ajan maksat siis tuotteista saman hinnan kuin asiakkaatkin, eli tuota 29% myyntivoittoa ei tule vielä siinä vaiheessa. Monimutkaisesti selitetty... ;) Omasta sijainnistasi huolimatta voit kysyä lisää vaikka minulta; tupperware02 @ netti . fi

Vierailija:

Lainaus:

Hei! Minua alkoi kiinnostaa tuppervaaren myyjän työ. Ei siis tarvitse maksaa mitään? Ja saa koulutuksen ja aloitusmateriaalin ilmaiseksi?Onko jotain myyntiminimiä, joka pitää esim.

kuukauden aikana myydä? Miten myyjäksi voi ryhtyä?

Ei niitä oikeen voi halvemmalla myydä, kun siitä tulee kaikkia muitaki kuluja. Ne kaikki tavarat, esitteet, lisälahjat, emännänlahjat ja pussitusvälineet pitää itse maksaa, tosin ovat aika edullisia. Lisäks tulee bensa-, puhelu- ja postituskuluja.

Jos ihan harrastuspohjalla sitä tekee, siis pitää esittelyn sillontällön, niin ei siitä ylimäärästä tienaa.

Mut jos sitä tekee ihan täyspainosesti (useempi esittely viikossa), niin sillon se kannattaa!

...että saattaa tulla shittiä muilta myyjiltä. Mut ilmeisesti se ei ole kiellettyä?

Enhän mä niiden " parhaan myyjän" -palkintokippojen perässä niinkään olisi. On noita kippoja jo ihan tarpeeksi. Olis vaan tosiaan kiva esitellä ja myydä niitä muutamia tupperin helmi-tuotteita, joista ainakin itelle on ihan oikeasti ollut hyötyä, (eikä muilla valmistajilla ole halvempia vastaavia) Mut saapa nyt sitten nähdä.

Markka-aikaan emännänlahja maksoi myyjälle muistaakseni 12 markkaa. Eli naurettavan pienen osan oikeasta hinnasta. Sillä sai kavereitakin hhyvin houkuteltua emänniksi, jos oli joku hyvä lahja.

Postikulut nyt ei loppujen lopuksi ole niin suuri menoerä. Bensoista sen verran, että itsehän sinä päätät, miten pitkälle lähdet esittelyyn. Kaikki kulut voi tietenkin vähentää verotuksessa, jos perustat toiminimen (ilmaista). Harva tupperilla kuitenkaan niin paljon tienaa, että täytyy maksaa veroa.

Kaikki koulutuksen sun muut on ilmaisia ja ilmaista muoviakin saa tosi paljon välillä.

Lingon&Blåbär lastenvaatteiden kotimyyjänä ja olisi tosiaan houkuttelevaa myydä alennettuun hintaan, mutta en ole siihen sortunut ihan siitä syystä että pitää olla rahat aina seuraavan malliston maksuun, joka on yli 500 euroa. Silloin tällöin hyviltä tutuilta en peri toimitusmaksua ollenkaan.

no hei kuule siihen hommaan ei kantsi paneutua en suosittele koko firmaa se on vain humbuugia ja petosta et sä siitä työstä mtn saa käteen ne johtajat ainaskin sjoella vie sulta kaiken käsist omiin taskuihin - näin kävi minulla .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat