Seuraa 

Sivut

Kommentit (44)

Ja HEI kaikille muille pitkästä aikaa. En oo yhtään ehtinyt palstailla kun on töissä mennyt iltamyöhään ja sen jälkeen ei jaksa enää yhtään koneella pyöriä. Oon kuitenkin käynyt vilkuilemassa vähän teidän kuulumisianne - kyllä tähän niin addiktoituu!

Paljonhan täällä on tapahtunut, enkä kaikkea muista. [color=blue]Naksu[/color] oli riidellyt miehen kanssa, mutta onneksi jo sopinutkin. Bly.f:llä (meniköhän nicci läheskään oikein) alkoi valitettavasti ja toisaalta onneksi menkat, ainahan se on vähän helpotuskin kun pääsee epätietoisuudesta taas seuraavaan kiertoon. Siis jos täytyy olla epätietoisuudessa. Ymmärrätte ehkä? Taitaa vähän väsyttää, ei ole ihan ajatus kirkas. Onneksi on enää yksi työpäivä tällä viikolla ja viikonloppuna saa levätä.

Joku kyseli meidän kisulista - kaikki on onneksi ok, se lääkäri vain säikäytti niillä vaihtoehtoisilla diagnooseillaan. Kyseessä oli siis ihan tavallinen tulehdus, joten antibioottikuurin pitäisi se parantaa. Kisuli on hyvin kunnossa, ehkä vielä vähän seurallisempi kuin normaalisti (jos mahdollista), kai sillä on vielä muistissa maanantain kauhukokemus yksin lääkärissä :(

Omaa napaa (jos tuo kissajuttu ei sitä jo ollut): KP on 20, ja ovis ehkä jo oli? Lämpöjen mukaan siis niin, mutta ovistikkuun en saanut kahta tasavahvaa viivaa. Mä oon siis aina ollut huono noiden tikkujen kanssa! Monta kiertoa on mennyt niin että oon tiirannut ja tiirannut enkä millään oo voinut vakuuttua siitä, että ne viivat olis saman vahvuisia. [color=blue]Killa[/color] ihana kuitenkin lohdutit, että ehkä ne MELKEIN tasavahvat viivatkin voisi olla kuitenkin juuri sitä. Koska sellaiset tikussa kyllä näkyi kp17, joka sopisi yhteen lämpöjen kanssa.

Tulossa siis superlyhyt kierto, vaan 27 (aiemmin 28-24), jos aiemmat merkit pitää paikkansa. Viikon päästä täällä sitten siis piinailen!!

Tehis alkaa kohta ja taidan tehdä jotain purtavaa sitä ennen. Ja vilkaisen tuonne aihe vapaa -puolellekin. Käyttekö te muut siellä? Mun mielestä välillä aivan LOISTAVIA juttuja, hekottelen niille kippurassa :D

hih ja hei!

Bianco

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jopas oli lukemista, kun en ole pariin päivään kerennyt paljoa nettiä aukaisemaan.

Ensiksi täytyy tietenkin onnitella [color=red] Essiä [/color] ja [color=red] Mairannea [/color]! Onnea matkaan molemmille!

[color=blue] Uudet toivottelen tervetulleeksi! Onneksi tulee uutta väkeä samaan tahtiin kuin pitempään palstailleet lähtee tuonne odotus-puolelle. [/color]

[color=lime] Mistä tuli mieleen että täällä suunnassa kp 26/30 menossa ja olen vakuuttunut, että tärppiä ei tässäkään kierrossa tullut. Ei ole sitten mitään oiretta... Eli eipä tarvi tuonne odotus-puolelle vieläkään lähteä.

Taidan olla täällä teidän kiusana maailman tappiin saakka.

Mitäs kaikkea te olittekaan jutelleet. Ainakin lasten lukumäärää olitte miettineet. Mulla ompi 2 siskoa joten itsekin ehkä haluaisin 3 lasta. Riippuu kyllä miten sen ensimmäisen kanssa sujuu:) mies on ehkä enemmänkin kahden kannalla. Tuossa kyllä joku tarotkortin lukija ilmoitti minulle että kaksospojat olisivat tulossa, kun muuten vaan kyselin mitä tulevaisuuteen kuuluu. Hui! Meillä molemmilla on kaksosia suvussa. [/color]

Mites [color=purple] B-fly [/color] oletko testaillut? Kun en nyt kykene muistamaan... Voi hyvinkin olla valekuukautiset tai siten tosiaan oma keho tekee tepposiaan. Mulla on ollut ihan järettömän niukat kuukautiset pari viime kertaa. Ja jotenkin odottelin että ne runsastuisivat pillereiden lopettamisen jälkeen...

Niin ja tuosta [color=green] Naksun [/color] jutusta tuli mieleen, että meillä kanssa otettiin oikein kunnolla yhteen pari päivää sitten. Hermostuin noista miehen harrastuksista ja sain sitten mäkätykselläni miehen oikein kunnolla suuttumaan. Suuttuessaan sillä on tosi paha tapa huutaa kaikkea minkä mahdollisimman paljon tietää minua loukkaavan. Olen tuohon 8 vuoden aikana tottunut, enkä enää ota tosissaan sen kiukutteluita. Muuten olisi ero lähellä jos ei antaisi mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Kyllä se sitten aina itsekin muistaa pyydellä anteeksi ja sanoa ettei tarkoittanut. Meillä kyllä muutenkin varmaan riidellään tavallista enemmän, kun ollaan molemat tämmöstä temperamenttistä sorttia. Jokos teillä on rauhoituttu?

PS: Koittelen nyt noita värejä ensi kertaa sori jos tuleepi virheitä!

Mairanne onnea kovasti ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan! Ihana uutinen varmasti järisyttää koko elämää ja pistää mietityttämään monen moista. Asiat varmasti järjestyy pikkuhiljaa, gradut, valmistumiset ja kaikki. Ihan niin kuin itsekin ajattelit! Onnea vielä matkaan odotuspäiviisi![color=red][size=4]♥[/size][/color]

G: Tuossa alkuvuodesta olin kovasti sitä mieltä, että yrityksestä emme kerro kenellekään mitään, ettei tule onnistumisen paineita. Nyt kuitenkin tuon endo-dg:n jälkeen olen kertoillut lähimmille ihmisille vauvahaaveista. Oma äiti ja anoppi sekä miehen sisko tietävät yhden ystäväni lisäksi asiasta.

Tuli vaan yhtäkkiä sellainen olo, että tämä voi olla projekti, joka koettelee kärsivällisyyttä ja vie tunteita laidasta laitaan. Kun taustalla on kuitenkin epäonnistumisen pelko (vaikka sen yrittää vaientaa tehokkaasti ja usein onnistuukin), tuntui tärkeältä, että tukiverkosto on jo nyt olemassa. Varsinkin kun lähipiirissä on alettu lisääntymään ihan urakalla ;) Ei sitten tarvitse pelätä, että joku töräyttää jotakin tökeröä. Hyvätkin uutiset on sitten helpompi kertoa ajallaan.

Peukkuja piinailijoille ja oireita ihmetteleville!

Vilkutuksia kaikille tasapuloisesti!

nellamaija

ONNEA MAIRANNE!!! Ja muulle perheelle myös!

Miauuu: Kyökkipsyka rules :) Tärkeää se on pohdiskella näitä juttuja eri kanteilta, ainakin itelleni se on sellaista varautumista pahimpaan. Muut joo, tuskin meilläkään kaatuisi tämä avioliitto lapsettomuuteen, suhde kun on vanhempaa perua kuin vauvakuume :) Mutta kyllä tieto, ettei voisi saada kokea äitiyttä raskaudesta lähtien olisi kova paikka.. No jo meni mietteet synkäksi heti aamusta plussauutisista huolimatta, onnea vielä kerran Mairanne :)

Naksu: onko tunnelmat jo paremmat kotona?

Nyt ei tarvitse enää tuskailla epämääräisen vuodon kanssa! Menkat suvaitsivat LOPULTAKIN saapua, nyt tulee vuotoa kunnolla ja oikein mahtavan kivun kanssa! Sinänsä helpottavaa, ei ainakaan tarvitse enää tuskailla epätietoisuudessa ja hermoromahduksen partaalla :) Voi hard rock hallelujaa! Kolmas yrityskierto pääsee alkamaan :)

semmonen asia rupes tossa mietityttään et jos nyt kuvittelisin et olisin raskaana niin miten noi viikot lasketaan?? ovis on ollu suunnilleen 14.5 ja kp on nyt 33/29-30. Ja mitä se esim 4+6 tarkottaa? typeriä kysymyksiä, mut jospa nyt joku mua valaisis sen verran... :)

Pahoittelut niille, joilla täti parhaillaan vierailee. Se ei ole kivaa, se.

Eilen kävin hampilääkärissä, 2 hammasta poistettiin. Olihan se aika karua, mutta särkyjä ei onneksi ole. Näytän vaan ihan puliakalta, kun pois lähti yläneloset, elikkäs kulmahampaista seuraavat. Rautaakin on suussa, huoh. Lääkäri muuten kysyi ennen puudutusta, että ethän ole raskaana? Minä siihen että en, valitettavasti...

Onnea matkaan piinailijat, ilimotelkaahan plussauutisia tänne!!

Serenity, kp 4/32

Nukutteko te vielä kaikki? Mä heräsin jo kuudelta, kun mies heräili lähteäkseen töihin. Tein testin 35/34 ja se näytti plussaa. Olo on nyt kyllä aika outo... Ihanaa... Pelottaa...

M-a-h-t-a-v-a-t onnittelut ja rutkasti tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan !! Moneskos yrityskierto teillä olikaan? ja kerroppa sinäkin mitkä raskautumismenetelmät oli käytössä tässä kierrossa?

hieno aamun alotus kertakaikkiaan!

huomasin, että oon eilen ollu koko ajan äänessä (ärsyttävää) joten yritän pitää tänään vähän matalampaa profiilia ettei teillä mee hermot mun kyökkipsykkailuun, toivottavasti en oo pökässy mitään joka loukkais ketään..sitä kun innostuu niin tulee joskus kirjotettua mitä ekana mieleen tuleepi

huoli tuli että te kaikki pinon ekat sirrytte pois maille halmeille, älkää nyt vaan !!! siirrytte sit pikaisesti porukalla tonne o-puolelle tän lussaaallon mukana!

mites piinailijat, onko muita testaamassa?

Mairanne: Ihanaa! Onnea ja halituksia sinulle ja miehellesi!! :)) ja tarroja ja liimaa asukille matkaan rutkasti! En rupea sekoileen noitten värien kanssa ku en ole siihen vielä oikeen perehtynyt, mutta ONNEA teille tosi paljon :D

ON: Tätiä ei vieläkään kuulu..olin jo ihan hilkulla testata tuon toisen testin mut maltoin sit kuitenkin ku lauantaina on se gyne niin jos siellä selviäis jotain :) ja nyt ku on kuulostellu kroppaansa tarkemmin niin tässäpä olis oireitakin sitten...tuota valkkaria on kyl tullu paljon enemmän ku normaalisti, välillä jo luulen et nyt se täti tuli mut valkkaria vaan..sit oon paljon herkemmässä tilassa, johtuuko sit tästä jännäilystä vai mistä, olin nimittäin tos kaupungilla niin ihan tuntematon ihminen tiuskas mulle vahingossa jotain niin olin purskahtaa itkuun (!!)...ja sit illalla tos suihkussa kokeilin niin toi kohdunnapukka on paljon kovempi ku ennen... Miltäs kuulostaa? jänskättää niin pirusti koko ajan nyt ku toi täti vaan viipyy ja viipyy, toivon tietysti kovasti ettei tulis ollenkaan ;D ku ikuna elämässäni ei tätiä ole tarvinnut oottaa. Huoh tulipas purettua taas sydäntä hyvin nukutun yön jälkeen!

Nyt lenkille ja sit taas tänne piinaileen...vastailkaapas ja tehkää mut entistä hermommaksi :P

[color=red][size=7]♥[/color][/size] [color=FFB5C5][size=7]♥[/color][/size] [color=1C86EE]OIKEIN KOVASTI ONNEA MAIRANNE +++++++JOHDOSTA! Tarrasukia yms. tarpeellista masuasukille matkaan =)[/color] [color=red][size=7]♥[/color][/size] [color=FFB5C5][size=7]♥[/color][/size]

[color=6B8E23]Miauu[/color] palstaile vain niin paljon kuin jaksat ei minua ainakaan häiritse. Itseäni lähinnä ärsyttää kun en itse päivisin pääse palstailemaan paitsi tänään kun on vapaapäivä. Toiden jälkeen menee tovi kun lukee pitkät pinot =) ja sitten jos vielä kirjoitelee niin suurin osa on jo kaikonnut linjoilta. No eipä tuo niin vaarallista!

[color=6B8E23]B_fly[/color] tuohon vuoto jutuun en tiedä auttaako mutta itsellä aina olleet melko niukat menkat ja tuntuu että edelliset oli " pohjanoteeraus" kestiköhän ne peräti kolme päivää. Kyseinen kierto venähtikin kp40 nyt ollaan samalla suunnalle menossa eli kp38/40. Vähän alkaa kyllä ihmetytää pillerit lopetin tammikuussa, voihan se olla että kroppa vaatii toisilla vähän kauvemin toipua =( Olikos sulla pilerit käytössä?

Kissat riehuu olohuoneessa täytyy mennä katsomaan mitä sielä tapahtuu!! Mites sille lääkäriin joutuneelle kisulille kuuluu toivottavasti hyvää anteeksi mutta omistajan nicki unohtui! Kiva myös kuulla että Brutus (toivottavasti se meni edes oikein) voi myös hyvin!!

-hapö-

PALJON ONNEA mairanne!! Ihanaa kuulla tällaisia uutisia heti aamutuimaan:)) Kerropa kaikki oireet, testauksen kp:t, kauanko yritystä takana ym ym.....

apila, nyt kyllä testaat jo!!!!! Täällä jänskätään sun puolesta ihan kauheasti=) Et sä voi meitä jännityksessä la asti pitää!

Huomenta Killaseni!

Nyt töiden pariin, jatkan paremmalla ajalla. Piti vaan tulla heti onnittelemaan!

A kp18/30-32 ja eilisen vahvan viivan jälkeen oli taas haamuksi palannut ovistestin viiva, eli olikohan se plussa noilla surkeilla mammakseilla nyt sit todettavissa kuitenkin eilen?!

sadeye, onnea valmistumisesta =).

Divina ja Aqua80 tervetuloa joukkoon!

Naksu, toivottavasti olette saaneet asian selvitettyä miehen kanssa.

Gallubiin, meillä haaveissa 1-3 lasta. Mikäli yhdenkin lapsen saamme, pidämme sitä maailman suurimpana lahjana, ja olemme siihen tyytyväisiä. Enemmänkin saa lapsia tulla, jos on tullakseen, mutta kunhan yhdenkin saisi, niin se olisi unelmien täyttymys =).

Omaa napaa, kp 12/29-35. Ei vielä ovista, eikä varmaan hetkeen tulekaan kun kaksi edellistä kiertoa ovis on ollut kp 21. Ainakin tähän saakka olen osannut olla puhumatta miehelle mitään yrityksestä =). Mutta eipä vielä mitään oireita ole ollutkaan, joten helppoa se on ollut.

Mukavaa torstai-iltaa teille kaikille!!

Emma

Killaseni; juuh, SULLE aina kommentoin:=) No melko samoissa mennään, paitsi sä vähän edellä, 3 päivää:=) Mulla tänään kp6.

Huomenna vika klomi ja tiistaina ultra. Toivottavasti inssi kans ens viikolla, ettei mee viikonlopulle. Täällä siis mitä ilmeisemmin juhannus menee piinaillessa...

Joo, se on hyvä suunnitelma, että yhdessä o-puolella - sovitaanko, että kesän aikana?:=)

Kiva, kun Aftiskin oli taas linjoilla:=)

Tappertin tilanne? Tulehan kertomaan!!!

Lisbetin häät sen kuin lähestyy, jännä:=) Päivän muistan hyvin, koska moolilla on synkkärit seuraavana päivänä. Onko kaikki jo reilassa valmistelujen suhteen?

Juorusin l-puolella ex-marindalle, nyk. amalialle, että myös Jessis ja Aurora rakentavat. Ja että mäkin haluisin muuttaa ja sisustaa:=)

Pepsis oli piipahtanut, jännää se sukupuoli! Kummalta tuntuu?:=) Musta tuntuu, että sä saat tytön!

Olin tänään röissä ja eiköhän vaan ollu kuumetta, kun äsken mittasin. Mälsää - mahdanko mä ikinä parantua ja päästä liikkumaan?

Nyt en enää muista, mitä piti kommentoida. Mukavaa iltaa!!!

-mooli

*haleja*

p.s. naksu, sulla vasta kumma tädinkyläily on!?!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat