Seuraa 

Hei,

Öisin kyljen kääntäminen on todella tuskaista. Ei satu johonkin tiettyyn kohtaan mahassa, vaan ihan koko mahanalue tuntuu todella kipeältä. Onko muilla tällaista? Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa... ei varmaan ole mitään sen kummempaa/vaarallista,mutta todella kivuliasta ja raivostuttavaa. Ensimmäisestä raskaudesta en muista kärsineeni vastaavista yökivuista. Jos jollakin on vinkkejä kuinka voisin parantaa öitäni, esim mikä asento paras tai jotain kikkoja :) niin ottaisin niitä kiitollisena vastaan.

-HariboNalle-

Kommentit (3)

Mulla tuohon autto kun jalkojen välissä oli pari todella isoa tyynyä ja sitten kun käännyin niin tyynyt kääntyivät mukana ja sitten unissani niitä vaan asettelin paremmin :)

Odottelen itsekin noita raskaita vielä tulevaksi

nyt rv 15+4

Ja viimeksi mulla kävi yöt vaikeiksi tuossa noin 25-30 rv

tsemppiä öihin ja tietty muutenkin :)

Täytyypäs kokeilla munkin noita tyynyviritelmiä ;) Teen muuten itsekin niin, että silloin kun joudun heräämään kääntääkseni kylkeä niin käyn kyllä samalla vessassa. On se vaan toi yöliikkuninen niin tuskaista, että on parempi minimoida heräily ja liikkeet ;)

Täytynee vain sinnitellä loppuun saakka, totuus tosiaan varmasti on ettei nämä yöt tästä ainakaan helpotu kunviikkoja tulee lisää...

-HariboNalle-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tyynyt helpotti vähän mutta juuri tuo kyljen kääntäminen on täyttä tuskaa!!! Viikkoja nyt 36+3 ja alkoi juuri tuossa puolen välin jälkeen, onneks kohta synnytys ja pääsen tästä tuskasta ja saan ne vähät ajat nukuttua kivutta.

Itse oon vähentänyt kääntyilyä ja jos herään siihen et pitää kääntyä niin käyn sitten pissalla samalla ettei heti kohta kyljenkääntämisen jälkeen tarvii herätä vessaan ja kääntyä TAAS... :)

Mulla ei kans esikoisen ajalta ollut tämmöistä. Lääkäri sanoi että toisilla kivut alkaa just toisen lapsen odotusaikana toooosi aikaisin, eivätkä yleensä (valitettavasti) lopu ennen kun synnyttää.

Eipä muuta kun tsemiä ja koita jaksaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat