Seuraa 

..palaan pian..

Kommentit (7)

Hommaa pukannut parina päivänä...ihme kyllä. Sitten ei ole ollut jaksuja lukea pinkkoja, vaikka kovin lyhyitä nykyjään ovatkin. Poika tuossa taistelee unta vastaan ja tässä ohessa silmäilin läpi parin päivän pinkat.

MAISTELUruoista: meillä on annettu nakerrettavaksi porkkanaa, kurkkua, päärynää, maissinaksuja, hunajamelonia. Ja on saanyt lipaista mehujäätä satunnaisesti.

Meillä pukkaa nyt viikon sisään toinen hammas joten kitinää riittää ja jotain on oltava suussa miltei koko ajan, joten viileät kurkun ja porkkanan tyngät ovat olleet suosittuja.

Jotain soseita joissa on ollut RIISIÄ olen antanut pojalle, tänään kokeilin ekaa kertaa 8 kk ruokaa ja ei oikein ollut suksee (spagettijauheliha). Eli pidättäydyn vielä näissä soseissa. Myslivelliäkin kokeilin tässä yksi ilta ja siitähän vasta sota syttyi...sitten ei pudonnut enään puuro ei maito ei mikään. Joten ei vellikään ole pop. Ajattelin kokeilla sitä kun poju ei ole oikein puuroimmeisiä, muttei näköjään velli-immeisiäkään. Juopi sitten maitoa.

Tänään tulee joku miehen tuttu katsomaan miten voisi laajentaa tuota meidän terassia. Nyt siinä saa istua silleen että milloinkas rojahdan tuolin kanssa selälleni tuonne nurtsille-tyyliin. Pikkasen jos laajentaisi mahtuisi hyvin olemaan puutarhakalusteet, grilli ja joskus vaunutkin ilman että olisi ahdasta.

- Kuinka paljon teillä vaavelit ovat olleet jo keinussa? Meidän tykkää ihan kybällä...siinä vaan istuskelee ja naureskelee eessuntaas.

RYÖMIMISESTÄ oli kans jotain puhetta ollut, meillä ei ryömitä eikä myöskään istuta paitsi syöttötuolissa. Liikkuu toki mutta kierien. Jo niinkin pitkälle että yläkerran turvaportti tuli käyttöön tällä viikolla.

Nyt taisi poikanen nukahtaa joten häippäsen näpyttelemästä hänen huoneestaan.

Niin...Truutta on sitten ' kadonnut' lopullisesti vai kun ei ole viikkoon kuulunut mitään?!

Lokavaavikaan ei ole käynyt aaaaikoihin, muistan että hänen poikansa syntyi samana päivänä kun meidän ja samassa paikassa.

Onnittelut teille jotka täytätte tänään 8 kk ja teille muillekin jotka jotain muuta!

väsyttää ihan armottomasti mut vielä pitäis koirat lenkittää ja TIETYSTI LOST katsoa ennen kun pääsee unille.

Dinalla oli tänään 8kk neuvolalääkäri ja hyvin oli kasvanut & kehittynyt, tai siis normaalisti.

Paino nyt 8435g ja pituus 72cm, tasasesti menee käyrät edelleen.

Ite kävin tänään Nurmijärvellä autoilemassa ja ratsastamassa, ja nyt on lonkankoukistajat kipeenä kun sellasta teho-opetusta sain. Kävin siis ihan ykstityistunnilla saamassa kurinpalautusta. =)

Pimu tuolla kitisee kun uni ei tule... hoh hoijaa. Viimeyönä heräs kolmen pintaan kun tutti oli tippunut sängystä ja viideltä maidolle ja kuuden jälkeen sit ylös. Onneks mentiin kerrankin ajoissa nukkumaan (kymmenen jälkeen) niin ehti muutaman tunnin nukkua.

eiiih, kait se on mentävä..

palaillaan.

-mari-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei kamoon kaverit.. Missä te ootte?! Marikaan ei oo käyny tänään.. onks teillä kaikilla muka muutaki tekemistä ku notkua täällä? ;)

Oon menossa sosehommiin ihan justiinsa, kun sain vihdoin ton pimun toisille päikkäreille. Kyllä oli taas vaikeeta, ei meinannu luovuttaa millään. Vellihuikat sit viimein tainnutti tytön..

Eekkis, vaikka oonkin vähän kade teidän uudesta tönöstä, niin onhan tuo ihan huisin iiihaaanaaa! :) Meilläkin on se unelma omasta talosta vielä täyttymättä, mutta kyllä täällä etelässä se lottovoitto melkeen tarvitaan, ennenkuin saa edes tonttia. Tämmönen urbaani stadilaistyttö kun ei mihin tahansa pöndelle lähde asumaan. Kaikella kunnioituksella, mä tykkään kyllä KÄYDÄ maalla, mutta that' s it. Vaikka tiedä häntä, voishan siihen tottuakin.. epäilen kuitenkin.

Voi viddu, nyt se heräs! Siis nukkuko edes kymmentä minuuttia?! Mä en tajuu.. ei auta, mun on mentävä. Tulkaa ny joku jatkamaan.. pliide!?!

Pähkis ja uneton Puksussa :/

Täällä määä.. Terveiset saunasta..

Pähkis, kyllä meikäläinenkin on joskus ollu enempi kaupunki immeisii, mut olosuhteiden pakosta PITI muuttaa pikkase kauemmas, eli kun meillä on ne kaks ulkokoiraa, ni ei viittiny lähiöön muuttaa. Sanomista ois varmaa tullu, jos ne haukkuis tai jotain vastaavaa. Ja ihan koirienkiin takia, on paremmat ulkoilu mahikset, ei tartte riippua narun päässä, kummankaa, eli vapaana liitelevät kuin taivaan linnut..heh..

Alkuunsa oli kyllä minulla sopeutumis vaikeuksia, mutta pikkuhiljaa tosiaan kaikkeen tottuu, ja omaa rauhaa ja sitä hiljaisuutta osaa arvostaa vaikkakin välillä tekis kyllä miel KILJASTA kun on nii hiljasta. Ja sehän minulla on ollu kriteerinä, jonka olen myös ukkokullalle sanonu, jot naapureihin ei saa olla pitkä matka eli naapurinvalot on nähtävä.. hassua..

Meillä tydy on nukkunu tänää tosi huonosti. aamupäivällä vetäs 1½tuntii ja myöhemmin päivällä 15min...hohhoh.. Olikin jo kuuden jälkee valmista kaveria nukkumatille..

Muutaman kerran tyty on ollut kiikkumassa, mut ei saanu siitä sen enempiä täpinöitä.

Ostin myöskin eilen sitä 8kk makaroni-jauhelihakastikkeessa-sosetta, vielä en oo tarjonnu sitä, mut huomenna aattelin koklata.. saa nähä millä menestyksellä meillä.. Aikas isoja paloja näyttää olevan, jos vaikka sauviksella pikkase pienentäis, näi aluksi..

mut nyt..hyvää yötä ja matin kuvia!!

-eekkis-

On taas aikaa vierähtääny tässä vajaa pari viikkoa kun on kirjotellu.

Säät ovat olleet hyviä paria sadepäivää lukuunottamatta.

Minun on pakko kysyä teiltä rakkaat Lokamaatuskat; Onko teillä ruvettu heräilemään öisin? taitaa olla taas tulossa lisää hampaita, minä alan olla jo aika puhki tuohon yöhuutoon. Paavolla on kaikki ykköset ja nähtävästi vaikuttaa,että alas olisi tulossa kakkoset. Jokos teillä on tullut kutsu hammashoitoon? Meillä tuli tarkastusaika hammashoitajalle.

Pitää yrittää aukoa silmät kunnolla ja kirjottaa sit ajan kanssa, päivitän kasvupinkan nimittäin tänään oli aikomus-------> joten lisätkää tietoa jos on jotain lisättävää.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7238401&p=3&tmode=1&smode=...

*höde*

Ps. Pave on jo vauhdissa; keittiöön karkasi nyt menen.....

Yö nukuttu hyvin, tytykin heräili ekaa kertaa kuudelta, jolloin taasen maitoa ja jatkettiin puoleen yheksään, kun minun puheelin soi..

Juu.. ei sää suosi täälläpäin, sataa sataa ropisee...

Tosiaa käytii eilen siellä mikkelissä, ja saatii mukaa tapetti/laminaatti/kaakeli näytteet, joista pitää valita mieluisat. Jännä juttu, nyt jo valitaan.. mutta valmiskotihan meille tulee, eli valmistuu 60:ssä vuorokaudessa. Ite pitää vain tasata tontti talolle ja hommata vesi yms. jutut, niin ja sähköliitännät. Viikolla 45 taloa aletaan pystyttää. Näiltänäkymin se menisi ens vuoden tammikuuhun, jolloin päästää muuttamaan, mutta jos talolle menee 2 setää tekee sitä sisustusta, ni voipi olla, et muutto on jo joulukuussa. Ja jos tulee peruutuksia, taloa voidaan käydä rakentaa jo aikaisemminkin, eli KAIKKI aikastuisi. Se edustaja sanoi eilen et yks peruutus oli tullut ja se vapaa viikko ois viikolla 33, mutta hän ei uskaltanut sitä luvata, kun ei tiedä saako kaikkia asioita siihenmennessä valmiiksi..höh sanoin minä..

Mitähän galluppeja tääl olikaan..hmmm.. Yöheräämisestä, meillä ei herätä öisin, no joskus, mutta harvemmin nykyään..

Riisiä ja pastaa oon antanu, tosin valmiissa ruoassa on niitä, ja vaikka tekisin itte ni kyllä jo ehkä antaisin. Mitähän vielä oli.. Kun on sama pää kesät talvet ni ei muista. Pitää lukee aiemmat jutskat...

Tyty pitänee nyt viedä unille.. Kunhan ekana korjaan tortilloonit pois, kuuleman mukaa ampuu kovilla..

Ihanaista päivää ja syntsä onnitteluja!!

-eekkis-

Meillä nukuttiin tänään peräti varttia vaille seitsemään! Jee! Tyttö puuhailee tuolla lattialla isosiskon kanssa, joten tää mamma käy nopsaan koneella.. :)

Ei tuo ilma nyt olekaan niin paha mitä eiliset ennustukset lupaili, täällä ainakin on ihan kiva keli. Joten voi olla, että lähden sittenkin ulos. Eekkiksen kotikulmilla taitaa kyllä tulla aika kostea päivä.. Kiva muuten, että talo+tonttiasiat alkaa nyt olla kunnossa. Pääset pian valitsee maaleja ja tapetteja ym. mukavaa!

Kiitos Harjulle ja Marille riisi- ja makaronivastauksista, nää kun on aina yhtä ihmeellisiä asioita vaikka olis kuin monta lasta ennestään.. :)

Missä romi? Truutta? Ja kaikki muut joita en tähän hätään muista? Lokamuumikin oli näköjään tehnyt tuonne oman aloituksen, tuuhan käymään täällä jos lueskelet pinoa!

No juu, nyt täytyy rientää pelastamaan neitiä, on nimittäin peruuttanut ittensä jumiin.. ei pääse eteen eikä taakse. Joten soon moro!

Pähkis :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat