Vierailija

on selvinnyt jo kaksi raskautta ilman näitä? Mietityttää kestääkö kroppa vielä kolmannen rääkin? Mites teillä kolmen tai useamman lapsosen äidit?

Kommentit (10)

Mahanahka ei kauheasti venynyt. Jostain syystä mahani on ollut aina tosi pieni ihan lopussakin, niin pieni, etteivät monet edes huomanneet raskauttani. Painoa on tullut vain 6 - 8 kiloa, vaikka vauvat ovat olleet ihan normaalikokoisia, 3,6 - 4,2-kiloisia. Mahanahka on palautunut ihan ennalleen, viimeisen jälkeen tosin hitaammin, mutta minulle jouduttiin tekemään sektio perätilan takia. Ikääkin oli viimeisen syntyessä 42 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

lupa olla vähän turhamainenkin. Tykkään käyttää kesällä bikinejä julkisella rannalla, joten olisin mieluusti ilman raskausarpia. Ap

Kyllä elämä on minua kaltoin kohdellut...

Onko luonnostaan kimmoisa iho?

Mulla kolme raskautta ja jokaisesta tullut paljon kiloja. Mukana yksi kaksosraskaus, eikä arpia ole ikinä tullut yhtään.

mulla siinä suhteessa ollut hyvä onni:))

Vierailija:

Lainaus:

Onko luonnostaan kimmoisa iho?

Mulla kolme raskautta ja jokaisesta tullut paljon kiloja. Mukana yksi kaksosraskaus, eikä arpia ole ikinä tullut yhtään.

mulla siinä suhteessa ollut hyvä onni:))

Mulla kahden ekan jälkeen palautu vatsa ihan kuntoon.

Kaksosten jälkeen ei enää vatsaa saa niin " hyväksi" . Olen kyllä yrittänyt, mutta sikspäkki on kaukana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat