Vierailija

-Minä olen valehdellut luokkakokouksessa, että minulla on alaisia, vaikka olen ihan perusduunari ;)

-Kun olimme mieheni kanssa erossa ja asunto siirtyi nimiini, sanoin vuokranantajalle, että mies sai ulkomaankomennuksen työnsä puolesta ja muutti siksi pois. Kun palasimme yhteen puolen vuoden kuluttua, kerroin, että ulkomaankomennus loppui ja mies palasi Suomeen ;) Valehtelin vain välttyäkseni henkilökohtaiselta häpeältä, en halunnut paljastaa, että parisuhteessamme oli ongelmia.

-Työssäni en ole suoranaisesti valehdellut, mutta jättänyt kertomatta jotakin saadakseni ison kaupan aikaiseksi. Myöhemmin asiakas on saanut tietoonsa kaikki tarvittavat faktat ;) Tämä voi kuulostaa typerältä, mutta " harhaan johtaminen" on tällä alalla ihan tyypillistä ja hyväksyttävää.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

-Työssäni en ole suoranaisesti valehdellut, mutta jättänyt kertomatta jotakin saadakseni ison kaupan aikaiseksi. Myöhemmin asiakas on saanut tietoonsa kaikki tarvittavat faktat ;) Tämä voi kuulostaa typerältä, mutta " harhaan johtaminen" on tällä alalla ihan tyypillistä ja hyväksyttävää.

Tämän takia en luotta yhteenkään myyntitykkiin tai yrittäjään.

Vierailija:

Lainaus:

typerältä, mutta " harhaan johtaminen" on tällä alalla ihan tyypillistä ja hyväksyttävää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat