Vierailija

n että putki on jäänyt pahasti päälle. Sääliksi käy perhettä.

Kommentit (31)

psellisia juttuja ja viinaa pitää olla jokavälissä. Ihan 16v-teinimeininkiä, että ilman alkoholia ei voi olla. Ja kuvittelee, että on jotenkin tosi cool. Haloo, jätkällä on perhe ja monta lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikö se jo tippunut?

En ole baaria katsonu vähään aikaan, viimeks siellä oli se laiha ja pullea tyttö + se ylivilkas nuori mies: ei kai sillä mitään skidejä ole?

En hyväksyisi minäkään mieheltäni. Ja olen NIIN onnellinen, ettei mies ole sitä tyyppiä edes, että tuommoisesta haaveilisi. Tai yrittäisi muuten lusmuta velvollisuuksistaan.

Vaikka onhan näitä lusmuajia ilman reality-ohjelmiakin. Tuttavan mies otti virkavapaata hyvästä duunista ja painui pitämään rauhaa YK-joukkoihin, vaikka vaimo oli viimeisillään raskaana ja heillä on myös kaksi muuta alle kouluikäistä.

Ei tarvitse olla feministi, että ei tuollaista hyväksy. Kyllä jotkut ukot on KAKAROITA! Ja niiden vaimot hyväksyy toiminnan .. eikö olisi parempi ilman?

(8)

Vierailija:

Lainaus:

lapista, ja täällä stadissa hengailee ja dokailee päivät pitkät. En itse ainakaan hyväksyisi moista, jos mun mieheni noin käyttäytyisi.

Jos baarissa olisi joku äiskä ryyppäämässä niin johan olisi haukkumaketju pystyssä, mutta kun on mies niin sovinistiämmät kohauttelee olkiaan.

Ihme jengiä.

tietää juorujen todenperäsyyttä. Mutta totta on, että hän näyttää pahasti juoneelta. Mitenköhän parisuhde jaksaa tuollaista julkisuusjuttua ja sen päälle juomista. Ja sitä kautta ikävää julkisuutta. Lapsia kohtaan ei ole oikein. Täällä palstalla tosin on heti nipo ja tiukkis jos kritisoi tällästä.

Miten ne raaskii jättää lapsensa, mahdollisesti moneksi viikoksi? Sitten siellä pillitellään, kun on ikävä. No varmasti on joo. Varmaan on lapsillakin!

(Musta näillä ihmisillä on unohtunu vastuunotto, aika narsistista ja itsekeskeistä touhua. Ehtisi kai sitä myöhemminkin, kun lapset on isoja.)

lapista, ja täällä stadissa hengailee ja dokailee päivät pitkät. En itse ainakaan hyväksyisi moista, jos mun mieheni noin käyttäytyisi.

Väkisinki tulee mieleen, että pikkukylän hepulla karannu vähän mopo käsistä kun päässy isoihin piireihin ja telkkariin. Se niitten hilluminen siellä Kainuussa oli niin piinallista katottavaa ettei mikään ikinä.

Ja ei, ei voi ymmärtää että pikkulasten isä/äiti lähtee moisen pelleilyyn mukaan. Vielä jonkun laihdutusohjelman jotenkuten ymmärtää, hyvästä asiasta kuitenkin kyse, vakavan ylipainon pudottaminen sentään tekee hyvää koko perheelle. Mutta muutaman viikon känniputki koko kansan nähden - tuskinpa vaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat