Vierailija

Minulla ollut mukavan tyypin kanssa 4 treffit - jokaisella periaatteessa jopa mahdollisuus harrastaa seksiä - mutta tyyppi ei ole saanut suunnilleen sormeaan ujutettua puseron reunan alle. En ole itsekään tehnyt aloitetta, jätän sen aloitepuolen miehen huoleksi. Mulla alkaa mennä hermot, onko oikeutettua? Eipä silti, en todella haluaisi sitä seksiä, mutta olen loukkaantunut, kun ei suunnilleen voi KOSKEA. Käsi viime treffeillä pehvallani 5 sekuntia, siinä ennätys :-( Eli voiko tämä tyyppi oikeasti olla minusta kiinnostunut, jos näin tarkkaan pitää näppinsä kurissa?? Molemmat ollaan 3-kymppisiä.

Kommentit (18)

no sillä tavalla kipinää on, että olen tuijottanut puhelinta haaveissani tunti tolkulla jo odotellut soittoa. Ja sitten odottanut innolla uusia treffejä. Mutta ehkä ne treffit ovat sitten olleet vähän sellainen lässähdys, kun ei tosiaan ole sellaista ' en voi pitää näppejäni erossa sinusta' intohimoa ollut ilmassa lainkaan. Mutta sitten kuitenkin olen taas jäänyt kuumeisesti odottamaan seuraavaa tapaamista. Mutta kyllä niiden tapaamisten pitäisi olla se jännittävämpi juttu kuin tapaamisen odottamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ok, hän on siis joko saamaton tossu tai ei kiinnostunut. Pitäisiköhän nyt kysyä suoraan kummin on asian laita (aika hyökkäävä kysymys?) vai vaan lopettaa deittailu?

Lauantaina on sovittu tapaavamme. Ehkä mun pitäisi kysyä, että ' Haluatko ihan oikeasti tavata vai et?' . Se ei varmaan olisi liian päälle käyvää, vai mitä? Niin ja tietenkin odotan hänen yhteydenottoa lauantain yksityiskohdista sopimiseen.

Ei ole mitään intohimoisinta kielari-suuteloa, mutta pusuteltu on joo. Myös julkisella paikalla.

Olen yh (1 iso lapsi), ja ei kai kukaan sitten koskaan voi muhun ihastua, byhyy!!

-ap

Minusta todella tuntuu, että olen joutunut saamattoman mammanpojan uhriksi. Viikonlopulle ollaan kyllä taas sovittu treffit... eli kyllä se soittelee ja sopii treffejä ja vie ravintolaan jne. mutta sitten se on niin kamalan ujo, ettei tää voi olla enää normaalia. Jos mulla jo tässä vaiheessa keittää, niin ehkä tästä ei sitten tullut mitään vakavampaa. Itse kun en ole pätkän vertaa ujo.

milloin on sopiva hetki yhdynnälle. Sellaiset juntit jotka arvaisvat väärän hetken seksille, ovat pervoja ja vain yhden asian perässä roikkujia. Ja taas sellaiset (niinkuin se, jonka uhriksi jouduit) ovat onnettomia mammanpoikia kun eivät ole lainkaan kiinnostuneet seksistä juuri sinun kanssasi. Yleisesti ottaen, miehillä ei ole mitään sanomista oikean seksihetken ajankohtaan.

Mielestäni jo eka treffien jälkeen suuteleminen on MUST, jos todella pitää toisesta.

ja vinkkinä: jos mies ei ole ollut kiinnostunut seksistä tähänkään saakka, tuskin on mikään seksipeto arkielämässäkään. Eli varaudu siihen, että se olet jatkossa SINÄ, joka anelet seksiä. Tämä on kantapään kautta opittu juttu..

Tänä iltana aion puhelimessa tentata miestä, että haluaako hän huomenna oikeasti tavata vai ei. Ja miksi hän on niin varovainen, kylmä ja varautunut läheisyydestä. Jos säikähtää, niin ei voi mitään.

-ap

No ehkä ei aina... Mutta minusta herrasmies osoittaa olevansa kiinnostunut (oletettaen siis että on!) ja tarkkailee sitten naisen reaktiota. Jos nainen on hengessä mukana niin Herrasmies jatkaa varovaisesti edelleen tarkkailen naisen reagointia. Jos nainen on epäröivä Herrasmies perääntyy pikkuisen ja odottaa sopivampaa tilaisuutta, ja jos nainen käy kimppuun niin Herrasmies on tietenkin täysillä mukana!

Kiinnostuksen osoitus/reagointi voivat olla varovaiset kosketukset, katseet, älykäs/hauska flirtti/vihjailu, suuteleminen, halaukset ym ym.

Fiksu Herrasmies osaa pelata pelin niin, että hänen ei tarvitse " isekä" naisen, vaan nainen kuvittelee iskevänsä miehen....

Tämä kaikki voi tapahtua ekalla treffeillä, tai kolmanella tai viidenellä, mutta kuukausia ei edes Herrasmies jaksa odotella.

Vierailija:

Lainaus:

sen ei tarvitse miettiä mikä mekko näyttäis hyvältä kun mies tulee, vaan mikä mekko näyttäisi hyvältä vielä kun mies lähtee!

=)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat