Seuraa 

Pitäisikö hätääntyä, kun olen voinut nyt tänäaamuna ja eilen illalla huonosti. Raskausviikko 20 tuli täyteen juuri muutama päivä sitten?

Pahoinvointi ei ole mitään kauheaa, mutta kuitenkin vähän huolestuttaa. Voiko tässä vaiheessa tulla vielä ns. normaalia raskauspahoinvointia vai onko tämä hälytystä jostain pahasta?

Kommentit (7)

Mulla oli just noilla viikoilla jokusena päivänä/iltana huono olo ja ihmettelin sitä silloin itsekin....?! En tiiä mitä oli, mutta meni sitte ohi muutamassa päivässä.

Varsinkin kun makoilin niin huomasin, että olo on sellanen " etova" :(

Mulla ei koko raskausaikana ole ollut pahoinvointia muuta kuin sellasta etovaa oloa...

Jollakin muulla oli ollut vastaavaa tuolla Lokamasuissa, tais ihan oksentaakin.

Terv.Je_Ni 22+4

Juu, pelottaa vaan että tää pahoinvointi äityy pahemmaks. Kärsin nimittäin alkuraskauden pahoinvoinnista 24h :o/

No, sain sentään siivoiltua ja aamupalan jälkeen vointi parantu, paitsi nyt uhkaa tulla takas. Snif.

Kiitos kaikille vastanneille, hyvä huomata, että tämä ilmeisesti " kuuluu" asiaan.

T:Nuuhistelija 20+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itellä kans rv 20 ja jälleen viime viikon pönttöön kurkistelin ahkeraan. Oksentelu jo loppu kertaalleen, mutta palasi siis takaisin. Edelleen on sellasta, et paljoo ärsykettä ei tartte kun yököttää. Edellisissä raskauksissa mulla pahaolo helpottanu noin rv 22 sit lopulisesti.

Mutta kyllähän jotkut oksentaa vielä synnyttäessään viimene kerran :).

Vauva kohdussa ollessaan painaa jonnekkin semmoiseen elimeen että yököttävää oloa tulee esiin.

Kaikillehan ei niin käy,mutta mulla ainakin oli toisessa sitä ja semmoisen selvityksen lääkäri antoi että johtuu vauvan asennosta tai kohdun koosta...

Joten normaalilta kuulostaa.

Mulla oli alkaraskaudesta saakka pahoinvointia jonnekkin viikoille 17 saakka.. Sitten olo parani ja nyt kun oon viikolla 28, niin näyttäis että on vähän niinku tullut takaisin, on tässä viikon päivät ollut etova olo. Mulla ainakin muuten mennyt kaikki hienosti, ei ollut merkkinä mistään pahasta, vaikka itsekin sitä välillä epäilin, kun oksentelin koko ajan.

Ikarus

Okei, kiitos tiedosta. Päivä meni hyvin, mutta illasta pahoinvointi taas alkoi. Olin liikenteessä koko päivän ja kotiin tultuani join ja söin varmaan liikaa salmiakkia ja cocista, tosi terveellistä, tiedetään :o/ Meinasin, että soitan neuvolaan, mutta eipä kai tarvitsekaan, kun täältä saa hyviä neuvoja :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat