Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Joopa, taitaa olla aika ohut oljenkorsi, mutta kysynpä nyt mieltäni rauhoittaakseni, vaikka eihän näille asioille mitään mahda...

Eli tilanne on se, että menossa on (tarkistuslaskennan jälkeen) kp 23/28-29. Tuossa kp 14-16 tienoilla oli menkkamaisia alavatsakipuja ja koska ennen esikoista mulla on ovis ollut alkukierrosta enkä ole koskaan " oireista" ovista huomannut, ajattelin, että kyseessä voisi olla kiinnittyminen. Eilen ja tänään on närästänytkin tutun tuntuisesti (esikoisella närästys kesti rv 4-40+1). Toivoin siis olevani raskaana.

Nyt kuitenkin pyyhkiessä paperiin tulee vähän kirkasta verta. Niin vähän vielä, että ei tule pikkuhousunsuojaan asti. Normaalisti mulla menkat alkaa tiputellen, mutta tiputtelun pitäisi alkaa vasta parin päivän päästä, ei vielä. Haluaisin mielelläni elätellä toiveita raskaanaolemisesta ja kyselenkin kokemuksia ns. kiinnittymisvuodosta. Eli onko sellaista, millaista se on, liittyykö siihen muita oireita (esim. kipu) ja missä vaiheessa kiertoa sitä voisi olla? En nyt äkkiseltään löytänyt ketjua, jossa olisi asiasta keskusteltu lähiaikoina.

Positiivisesti ajatellen voisi tietty ajatella, että tuo kp 14-16 kipu olisi ollut ovis ja nyt alkio voisi olla kiinnittymässä, eikös?

A.A., kirves lähestulkoon kaivossa tämän kierron osalta

Kommentit (3)

että jollakin muullakin on ollut. Kiitos, kun vastasit!

Mulla eilinen vuoto on " tyrehtynyt" , jos sitä sanaa voi noin pienestä tuhrusta käyttää. Mutta päätin nyt olla ihan viilee tämän asian suhteen ja rauhassa (*hah*) odotella tiistaita (kp 29/29 silloin) tai sitten menkkojen alkua. Jos tiistaihin asti päästään, niin menee jo hyvin. Mulla nimittäin on menkat olleet myöhässä ehkä noin 3 kertaa sen jälkeen kun ne 11-vuotiaana alkoi (siis esikoisen odotus poisluettuna) ja viime myöhästymiskerrasta on varmaan pian 10 vuotta, joten tuleva tiistai on toivoa täynnä (vielä ainakin).

A.A.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...kiinnittymisvuotoa. Se oli aivan vaaleanpunaista ja sitä tuli vähän. Sen verran, että pöksyissä näky. Kuulemma voi olla ruskeatakin. Mutta siitä tiesin olevani raskaan ennen testausta. Vaikka ekaksi sydän menikin syrjälleen. Ennen kuin hiffasin mistä oli kyse.

Sulle toivotan vaan voimia asian varmistuksen odotteluun!!! Älä heitä vielä toivoa!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat