Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (18)

- laatu ok

- hinta kalliihko

- kuosit kivan simppeleitä; ei mitään örkkejä tms. ja löytyy esim. beigeä ja punaista pojallekin

- ainoa ongelma meidän lapsilla: aivan liian isoja, meillä hoikat lapset ja housut tippuvat saman tien nilkkoihin.

Jos heillä olisi vaikka kahta mitoitusta; hoikille omansa niin voisin ostaakin enemmän. Nyt ei kannata ostaa ollenkaan, sillä vaatteet järjestään liian isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta kuvastosta olen katsellut esim talvipukuja ja välikausiasuja lapsille... ihan kohtuuhintaisia ovat ainakin ne jos kerran tosi kestäviäkin ovat. pitää joskus kokeilla! =)

Kävin esittelyssä ja ällistyin hintaa: tavallisen näköisestä paidasta jouduin maksamaan 29 ¿! Kyllä mä HM:sta sitten ostan mieluummin 3 paitaa samalla hinnalla. Toki on lapsityövoimaa käytetty että se onkin huono juttu:(. Mutta kun rahaa on vähän niin mistä ostan? Kyllä HM:lta josta saan kauniimpia vaatteita ja enemmän.

Kyllä huomaa, että tällä palstalla äidit tykkää logopaidoista ja muista yhtä naurettavista kaupallisista hahmoista. Mun mielestä L&B:n vaatteet ovat todellakin erittäin kestäviä ja laadukkaita ja niissä on ihanat, selkeät perusvärit sekä reilut koot. Minä kun en pue lastani koskaan mihinkään marketkuteisiin, niin arvostan mm. reilua vihreää poikien paitaa ja hyvää yhdisteltävyyttä.

Sitäpaitsi kyllä köyhän kannattaa aina sijoittaa laatuun!

Ulkonäkö/mallisto; suurin osa rumia ja/tai tylsiä.

Hinta; TODELLA kohtuuttoman kallista. Lapset kasvaa niin nopeasti, että ennemmin kaunista/söpöä/sievää/värikästä ostan ihan halvalla H&M:ltä, sillä siinä vaiheessa kun ne kuluu puhki, ovat vaatteet jo jääneet pieniksi.

H&M kuteita näkee joka toisella juuri halvan hinnan takia. Itse tykkäään, että lapsi puetaan lastenvaatteisiin, eikä pimuvaatteisiin, esim. H&M paidat ovat monet tosi niukkamallisia, napapaitoja, isot kaula-aukot yms. Ja hinnasta, niin Lingon&Blåbär:n vaatteet eivät ole yhtään sen kalliimpia kuin muutkaan merkkivaatteet. Samoissa hinnoissa pyörii Mayora, Elle ja Lego on vielä kalliimpi. Ostin juuri eilen uudesta L&B kuvastosta Sinikello hameen, Rosa-jakun ja päivänkakkara t-paidan. Nyt kun sesonkivaatteet on alennettu, hintaa tälle ihanalle setille jäi n.70¿. Mielestäni ei paha hinta.

n.6v sitten. Ostin vahingossa liian ison, mut käytin silti sitä pojalla ja meni sillä pari vuotta. Nyt kyseinen paita on sen jälkeen ollu käytössä jo kahdella pojalla ja on edelleen hyvässä kunnossa, vain väri hiukan haalistunu. Eli erittäin laadukas!

Hinta on kyllä aika arvokas, mutta voi tollasesta laadusta maksaakki enemmän!

Nyky mallistosta en tie mitään, mut mielelläni ostasin tytölle.

Harmi vaan kun täälläpäin ei oo jälleenmyyjiä, tai en ainaka tiedä.. :-/

tai ainakin tylsiä, kuten joku muukin jo sanoi. Jos perhe viettäisi koko kesän purjeveneellä, niin ehkä sitten miettisin ostamista, muuten en.

mielestäni tosi kestäviä. Minusta ne eivät ole mitenkään tylsiä, vaan raikkaita. Itse en välitä tytöillenikään pukea mitään ylimääräisiä hörhötyksiä tai printtikuvioisia, joten siksi pidän näistä kovasti. Lisäksi kiva, kun pojillekin saa esim. pirteän vihreitä vaatteitakin. Kaiken lisäksi arvostan sitä että he EIVÄT käytä LAPSITYÖVOIMAA vaatteiden tekoon!

Vompatti78

ja vieläkin erinomaisessa kunnossa. On pitänyt hyvin muotonsa ja värinsä! Mielestäni hyvä, kun kestävät kierrättää lapselta toiselle. Ja se kun ne ovat niin ajattomia, mahdollistaa sen nimen omaan!

Olen ompelutaitoinen ja osaan ommella vastaavanlaisia. Hinnaksi ei tule kuin muutama euro ja takuulla ovat yhtä laadukkaita ja kestäviä. Tosin itseommellut eivät ole merkkivaatteita, mutta sillä ei ole minulle merkitystä.

en ole muun merkkisiä löytänyt noin paksulla ja kestävällä neuloksella ja printittömänä. Meillä yksi pusero ollut 3 vuotta melkein joka päiväisessä käytössä ja sitten vasta kului hihan suun saumaan reikiä.

Vaatteiden värit kivoja kun voi pitää sekä pojilla että tytöillä, en ole koskaan kaupasta löytänyt yhtään unisex-malleja.

Legginssit kestäviä ja hyviä, meillä pojilla kalsareina ja tytöillä samat legginssinä ;)

Ei kai ks. merkillä löydy edes ulkopukuja!?

Sukat ja pipot tosi kestäviä. Sukkia ei saa kulumalla puhki ja pipot eivät nukkaannu.

Ikävä kyllä ovat lisänneet paljon ohuen trikoon käyttöä joten kankaiden laatu näyttäisi huonontuneen siitä mitä joskus on ollut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat