Vierailija

Tilattiin britax evolva hobbyhallista 15.6. ja tuote tuli 26.7., mutta istuin oli väärä (britax elite), väärä tuote lähti seuraavana päivänä takaisin.

Vieläkään en ole uutta istuinta saanut, kipeästi tarvitaan istuin 1.8. kun lähdetään reissuun.

Olen ollut yhteydessä sinne, ja lähettivät sen viime to 18.7. no eilen toissapäivänä tuli tuli tekstari, että on torstaina postissa klo 16 jälkeen, ja eilen kello 15 tuli tekstari hobbyhallista, että lähetyksenne viivästyy.

Uskomatonta toimintaa, ennen ei ole ollut ongelmia.

Onkohan britax evolva jossain tarjouksessa tällä hetkellä, mietin jos kävisin hakemassa kaupasta, ottaa niin pattiin.

Kommentit (15)

Kun kuukausi oli kulunut, soitettiin ja kysytiin missä vika. Tuote oli loppu varastosta, ja vielä olisi pitänyt muutama viikko odottaa. Mitään ilmoitusta ei kotiin tullut tästä asiasta. Kyllä peruuntui se tilaus!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

silti tuli ihan ajallaan. Itse asiassa se ilmoitus tuotteen viivästymisestä tuli ilmeisesti sinä päivänä kun olivat tuotteen minulle postittaneet. Mutta HobbyHallista antavat käsittääkseni sen postituskoodin, jotta voit käydä Postin sivuilta tsekkaamassa missä paketti on menossa.

Tilasin lipaston joka tuli kahdessa osassa ja pari kuukautta myöhässä, mutta osat oli samat eli vaihtoon meni. Lipastosta tuli kolmet eri laskut ja kun tietysti maksoin vain yhtä laskua, tuli karhuja. Soittelin sinne useamman kerran ennekuin asia selvisi. Tilasin myös vaatepaketin ja sen lasku tuli pari viikkoa aikaisemmin kun itse tavara. Soittelin tavaran perään ja yht´äkkiä minulla olikin kaksi samanlaista vaatepakettia. Ja taas kahdet laskut tuli vaikka palautin toisen paketin ja soitin sinnen virheestä.

Kaverilleni kävi samanlailla että yhdestä tilauksesta tuli kolmet eri viitenumerolla olevat samanlaiset laskut...

Parin viikon aikana jouduin soittamaan asian tiimoilta useamman kerran hobby hallin maksulliseen asiakaspalveluun ja kyllä otti päästä.

Ennen asiointi hobby hallin kanssa on sujunut ilman ongelmia ja nyt niitä näyttää olevan monen vuoden edestä.

Olemme sieltä tilailleet aika paljon viimeisen parin vuoden aikana, ei koskaan ole mitään laskutettu kahteen kertaan tms. Ehkä sitten on ollut vaan hyvää tuuria, mutta miten joillekin on osunut useampiakin sekaannuksia.. Ainoa outous on ollut se, että lähettävät joka tuotteen eri paketissa, älytöntä haaskausta.

Mutta sitä ihmettelen että tilauslomakkeessa luki selkeästi se oikea lakanapaketti ja kuitenkin sain ihan eri väriset, eri kuosiset lakanat...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat