Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tavoitteena ois laihtua 5kg, en vain oikein tiedä kuinka se onnistuisi. Mitat ovat nyt 164cm 61kg ja kahden lapsen jälkeen löysää on enemmän kuin tarpeeksi. Olen aloittanut hölkäämisen, käy hölkkäämässä noin 4kert viikossa 5km. Syksyllä jatkan taas sählyharrastusta. Aikaa liikannalle ei ole enempää, työssäkäynti kotityöt, puutarhan hoito ja lapset vievät ajan tehokkaasti. Ruokavalio sen sijaan taitaa olla se kompastuskivi, syön suht terveellisesti mutta karkit, jätskit ja keksit maistuvat turhan hyviltä. Melkein joka päivä sorrun johonkin noista. Ideoita kehiin..

Kommentit (1)

Karsi radikaalisti ruokavaliosta pois kaikki sokerit (sitä on piilotettu joka paikkaan ateriakastikkeista, sinapista ja muroista lähtien) ja puhdistetut viljat (siis kaikki leivät paitsi täysjyväleipä), riisit ja pastat, sekä peruna.



Syö tarpeeksi proteiinia, jotta elimistö ei mene säästöliekille. Rasvaa ei tarvi varoa yhtä paljon kuin sokeria.



Meillä on tarkkailtu ruokien GItä nyt kolme viikkoa. Aiemmin ollaan oltu Atkinsilla, jolla kilot ovat lähteneet tehokkaasti, mutta sitä ei jaksa kovin monta viikkoa.

Nyt kolmessa viikossa mieheltä on lähteny kymmenisen kiloa, multa 4kg, ja olo on todella hyvä. Syödään paljon salaattia, omenoita, marjoja, tuoretta kalaa ja lihaa.

Eineksiä meillä ei syödä muutenkaan, mutta niitä kannattaa erityisesti vältellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat