Seuraa 

Aloitanpa nyt minä vuorostani tämän punnitusketjun.

Kommentit (8)

lähtöpaino 69,8

1.punnitus 69,3

2.punnitus 68,8

3. punnitus 68,5

4. punnitus 68,1

5. punnitus 67,8

Kaksi kiloa lähtenyt viidessä viikossa, olen ihan tyytyväinen...mutta " nälkä kasvaa syödessä" . Olisi upeaa, jos seuraavan viiden viikon kuluttua vaaka näyttäisi tasan 65kg! Imetys näköjään laihduttaa hyvin...

syöty on ja sen huomaa..Markkinarinkelit ja lakut, pullat ja karkit, hampparit, limut, ranskikset jne jne.. Tosin olet syönyt NIIN_PALJON että ihmettelen ettei paino ole noussut enempää eli:

paino viimeviikolla 66

paino nyt 66,8..

ensi viikolla paremmin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lähtöpaino 66,6 kg

Viime viikolla 65,0 kg

Tänään 64,6 kg

Pudotusta viime viikosta -400 g

Vauhti ei päätä huimaa, mutta suunta on onneksi oikea. Liikunta on jäänyt taas aika vähiin kun mies on ollut työmatkalla, mutta koetan parantaa tapani tulevalla viikolla jotta noille vatsamakkaroillekin alkais tapahtua (toivottavasti) jotain.

että ne saakelin kilot oli tulleet takaisin jo samana iltana!

Liekkö aamulla harittanut vaaka vai minun silmät!?! :/

T: yhtä paksu Kumppari kuin aina ennenkin

tosin kamalan mahataudin seurauksena!

Viime viikolla: 80.7kg

Tänään : 74.9

Oikeesti ne läskit ei oo mihinkään lähteneet, ainoastaan nesteitä... Todellinen lukema ennen mahatautia oli 80.1kg...

Kiva olla edes vähän aikaa näin " laiha" ! Eiköhän ne kilot tule takaisin, kunhan ns. normaali elämä alkaa...

Eli ihan käsittämättömiä päiviä takana... ei tarvii haaveilla ehtivänsä surffailemaan... saati sitten sen enempää miettimään mitä suuhunsa laittaa...ihme että kuitenkin miinusta viimeviikkoon...

19.04.06 71.8

0. 70,6

1. 71,0

2. 70,5

3. 68,7

4. 68,9

5. 68,7

tiputus yht.3,1kg

ja viel ois matkaa.... sinne 60

verkkaisesti lähtee, niinkuin kai kuuluukin -400g.

Mutta mikä ihmeellisintä, eilen kävin hampurilaisella ja söin illalla vielä tuhdin annoksen jäätelöä. Naminamimaiskis ;)

Nyt aloitan sitten 2 viikon maidottoman dieetin Peetun iho-ja vatsaoireiden takia. Ei jäätelöä, ei.

Hiljaa hyvää tulee

T.Neppis

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat