Vierailija

En tarkoita alkoholia,

mutta mikä muu siellä on edullisempaa kuin Suomessa?

Kommentit (13)

Vaatteet eivät ole erityisen paljon halvempia, jollei satu tekemään löytöjä tai tyydy shoppailemaan venäläisten pitämillä toreilla (mm. Merekeskus, Mustamäen Kadaka turg).

Pärnussa on keskustassa viitisen vuotta sitten avattu ostoskeskus, josta olen ainakin itse ostellut vaatteita. Eri asia sitten, onko tyyli oman mielen mukainen. Itse olen asunut niin monta vuotta eri puolilla Itä-Eurooppaa, että se supernaisellinen tyyli on jäänyt päälle.

Vaatteet ovat joka tapauksessa edullisempia Pärnussa kuin Tallinnassa.

Hygieniatuotteet voi ostaa vaikka heti laivasta poistuessa Sataman HyperRimistä (entinen Citymarket). Kannattaa kokeilla esim. Puhas Loodus -merkkisiä kuorinta-aineita, meikinpoistoaineita ja voiteita. Hinta-laatu -suhde on loistava eikä niissä ole allergisoivia aineita.

Virossa myydään myös isojen eurooppalaisten tehtaiden sellaisiakin merkkejä, joita ei Suomesta saa. Esim. Schwartzkopfilla on Schauma-hiustenhoitosarja, joka on edullinen ja laadukas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esim. Binatone on suosittu merkki, mutta Suomessa tuntematon. Tuollaiset matkasilitysraudat yms., jotka eivät ole jatkuvassa käytössä, voi hankkia tuntemattomammallakin merkillä.

Tosin meillä on BInatonen vedenkeitin ollut jo 4 vuotta erittäin ahkerassa käytössä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat