Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kuinka saatte pikkuihmiset röyhyttelemään tissittelyn jälkeen, etenkin öisin? Meillä röyhyt tosi tiukassa, pikkumies kärsii kipeistä " kuplista" kun ei saada niitä tulemaan ulos kaikista jumppaohjeista ym. hieronnoista huolimatta. Yöt etenkin hankalia kun mies nukahtaa rinnalle. Päivisinkin saa tehdä tempun jos toisenkin jotta saisi edes hiukan kuplia ulos.. Ikää miehenalulla reilu kuukausi.

Kommentit (2)

Itse olen ottanut tavaksi että annan vauvan nukahtaa ja kun alkaa sitten ähkiä ja puhkia ja kiemurrella niin otan sitten vasta ylös, röyhky yleensä tulee sitten melko pian. Esikoisen kanssa kuljimme yöt läpeensä röyhkyä metsästämässä ja sen jälkeen saikin pian alkaa syöttää uudestaan kun aikaa oli mennyt niin tajuttoman kauan ja kun se röyhky viimein tuli, niin vauva oli varmasti pirteä kuin mikä kun oli yritetty jo vaikka mitä. Tämä minun konsti ei varmaan tepsi kaikilla, en tiedä olisiko aikanaan esikoisella auttanut mutta voihan sitä kokeilla.

Meidän pojalla oli kans pienestä lähtien röyhyt tosi tiukassa. Käytännössä niitä ei tullut ja sitten masu oli tosi kipeä. Meillä auttoi jotenkin, jos laittoi vauvan masulleen reiden päälle tai ihan suoraan olkapäälle, jolloin vähän tuli painoa mahaan. Mutta periaatteessa isompana se oppi röyhtäsemään, muuten ei.

Cuplatonia piti käyttää 3kk asti masuvaivojen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat