Seuraa 

Mitkä ovat tällä hetkellä top-paikat kolmikymppisille snobbailuun ja " edelläkävijyyteen" taipuvaisille Helsingissä? Ja minkä tyylisiä paikkoja ovat? Olen itse hautautunut kymmenessä vuodessa niin syvälle landelle, että hyvä ettei lehmänlanta tursuile varpaiden välistä ja nyt olisi tarkoitus lähteä viettämään iltaa vanhojen tyttökavereiden kanssa pitkästä aikaa Helsingissä. Annan toki heidän valita ravintolat, mutta pitäähän minun nyt edes sen verran tietää etukäteen, että mitä hittoa pistän päälleni.

Kommentit (19)

tuskin on edes tuolla clubilla koskaan käynyt... tai sitten kommentoi taattuun tyyliinsä, että " se on sellainen luksuspaikka, luksusmusaa ja luksuskledjut päälle :-) ja tuskin teillä tavallisilla maatiaisilla on edes varaa tohon himpan kalliimpaan pääsymaksuun!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mecca, Kalle, Teatteri taitaa olla ne kunkun kolme kovaa. En nyt tosin ole 100% varma heidän nopeista liikkeistään Helsingin yöelämässä!

Luxista on oikeesti luxus kaaaukana. Ei siellä mitään pukukoodia noudateta, iha farkuissa jengi. Pitkää onnentuntia ja köyhiä opiskelijoita drinksukuponkien kaa oli sillon kun kävin. Paha pettymys koko paikka - sitä normi seduhöttöä mitä nää onnelat ym tylsälätkin.

Aika tossu pitää olla jos tuohon koukkuuntuu... : )

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat