Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pari vuotta sitten lenkkeilin useamman kerran viikossa (kävely) ja kävin 2-3 kertaa jumpassa (bodypump, bodybalance) ja pyöräilin lähes päivittäin. Olin siis hyvässä kunnossa kaikin puolin.

Nyt vaan ei jostain löydä sitä liikunnan kipinää. En nytkään ole missään rapakunnossa, mutta liikunta on nykyisin jotenkin vaan pakkopullaa...

Kommentit (2)

välistä, aika useinkin on olo että EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA, mutta minut ajaa salille, pyörän selkää, rullaluistimille tai lenkille nämä tulokset. Olen saavuttanut tänä aikana sellaisen kropan ettei minulla ole koskaan ollut, enkä edes parikymppisenä osannut unelmoida ( ikää nyt 39v.).

Nyt treenauksessa on sellainen vauhti päällä että kokoajan tekis mieli päästä lenkille, salille ym, mutta helmi-maaliskuu oli tosi pakkopullaa, nyt onnittelen itseäni etten silloinkaan löysäillyt.

Tsemppaa/pakota itsesi alkuun, se on vaikein vaihe, ajattele hyvää fiilistä treenin jälkeen. Kun kunto kohenee, laihtuu tai lihakset kehittyvät pääset fiilikseen, etkä ole niinstä valmis enää luopumaan.

Aloita riittävän kevyesti, kokeile jotain uutta lajia tai viritä itsesi uuteen alkuun sillä lempilajillasi.

Itse olen vannoutunut kuntosali (jossa kunnon ohjaajat, jotka tekevät ohjelmat ja opastavat) harjoittelun kannattaja. Tulokset näkyvät monella tapaa (peilissä, vaa' alla, painojen isonemisella), kuntokasvaa, ryhtiparanee, lihakset vahvistuvat.

En ole kyllä koskaan tykännyt (lapsuuden jälkeen siis) liikunnasta, koulussakin pelkäsin aina niitä liikuntapäiviä ym.

Mulla ei oo kerrassaan mitään motivaatiota lähteä liikkumaan, muuta kuin mitä pientä nyt lasten kanssa kotona ollessa ja koiraa pissattaessa pitää.

Kaikki urheilullinen on tuskaa, enkä koskaan ole kokenut sitä liikkumisen riemua tai hyvää oloa liikunnan jälkeen. Ehkä sen takia ei ole intoa itseä rääkätä.

Olen rapakunnossa. Ja toiseksi painoni alkaa nyt 30v. täytettyäni myös pikkuisen nousta. Olen aina ollut hoikka liikkumattomuudesta huolimatta, mutta nyt tarttis tehdä jotain.... MUTTA MISTÄ MOTIVAATIO ALOITTAA....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat