Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla on oikea väri ruskea, olen värjännyt niitä jo pitkään aina samalla tummanruskealla. Nyt haluaisin nähdä oman värin ja miettiä sitten seuraavaa sävyä.

Onko siis mitään keinoa saada itse väriä pois muuta kuin kasvattamalla? Hiukseni ovat tosi pitkät ja kampaajalla siihen menisi varmaan koko omaisuus.

Kommentit (6)

ja käyttämällä syväpuhdistavaa shampoota. myös öljyn pitäisi auttaa, siis isket ihan ruokaöljyä hiuksiin ennen pesua. Annat vaikuttaa mahdollisimman pitkään ja peset. Toista vaikka ennen joka pesua. Takeita ei ole että toimii, mutta öljyn pitäisi haalentaa kemiallisia värejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kampaajaa suosittelen, värinpoisto on tosi rankka käsittely. Eikä sieltä paljastu omaa väriäsi vaan luultavasti tulee valkoiset juuret ja oranssinkukertavat pituudet, jonka päälle voit sitten värjätä omaa väriäsi lähellä olevalla värillä.

Yksi vaihtoehto on se että otat raitoja jotka olisivat suunnilleen omaa väriäsi, ja kasvatat sitä omaa vähitellen esiin, niin että juurikasvu sekoittuu raitoihin. Kestää tosi kauan, mutta on hellempi hiuksille.

Tarkkaa hintaa en osaa sanoa. Oppilastyönä saat halvemmalla, opettaja valvoo työskentelyä, aikaa tosin menee enemmän. Jos olet kesällä käymässä Tallinnassa, voit laittattaa siellä.

Jos yrität itse niin valitse tarkkaan sävy ettet joudu ojasta allikkoon valkoisten palkkiraitojen kanssa ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat