Seuraa 

Eli onko täällä muita odottajia, joita flunssa vaivaisi? Tai varsinainen kysymykseni on se, oletteko tunteneet vauvan liikkeet jotenkin eri lailla nyt flunssan aikana? Itselläni liikkeet tuntuvat jotenkin vaimeampina, mikä hieman huolestuttaa. Neuvolan terkkarille jo soitin ja hänen mukaansa se voi olla ihan normaalia eikä vauvalla pitäisi olla mitään hätää (kovaa kuumetta minulla ei ole ollut enkä ole joutunut vuodepotilaaksi). Kuitenkin lohduttaisi vähän enemmän, jos jollain muulla olisi / olisi ollut samalla lailla ja kaikki olisi kuitenkin hyvin. Tuon vaimeuden lisäksi liikkeet tuntuvat jotenkin myös muuten erilaisina ja eri kohdissa.

Onko " kohtalotovereita" ??

Kommentit (2)

Itse olen just flunssasta toipumassa ja meinasin jo huolestua, kun parina viime päivinä vilkkaan vauvan liikehdintä oli selvästi rauhallisempaa. Tänään on ollut jo entisenlaista jumppaa ja oma vointikin on selkeästi parempi, joten eiköhän se taas tästä...

Voisko se vaikuttaa liikkeisiin, kun normaalisti töissä istun koneen ääressä ja silloin liikkeitä tuntuu pitkin päivää. Nyt sairastellessa olen maannut suurimman osan ajasta ja ehkä vauvakin lepäilee, kun äidilläkin on rauhallista? Toisaalta, olen niistänyt ja aivastellut niin paljon, että kai mun stressitasokin on noussut ja se on saattanut tehdä vauvasta rauhallisemman. En tiedä, arvelujahan nämä vain on tai sitten vauvan hiljaisemmat päivät sattuivat vain tähän flunssan yhteyteen.

Paranemista sinullekin!

Kerttukasperi rv 28+2

Vauvalla oli just ennen flunssaa kauheet tsempalot päällä ja kun tauti iski päälle liikkeet selvästi väheni mutta tuntui kuitenkin. Itse en osannut huolestua ja ajattelin et vauvakin antaa äiteen nyt levätä. Tosiaan kaikki ainakin nyt on hyvin kun taudista jo toivuttu et toi on varmaan ihan normaalia.

Rv 34+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat