Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis tiedän, että juhlitaan kaveriporukalla ennen häitä, mutta siis mitä siellä tehdään, mistä ne kustannukset tulee joista täällä kysellään?

Olen itsekin naimisissa, mutta koska minulla ei ole naispuolisia ystäviä ei minulle tietenkään kukaan mitään järjestänyt, nyt rupesin miettimään jäinkö jostakin vaille?

Ja koska ei ole naispuolisia ystäviä, en tietysti ole koskaan ollut polttareissa... Aika noloa lähes 30v. naiselle!

Kommentit (5)

En vaan koskaan ole tavannut naista josta " tykkäisin" .

Tai jos tykkäänkin niin en jotenkin osaa rueta ehdottelemaan mitään, että mentäisikö kahville tai mitä naiset nyt yleensä tekee.

Lapsuudessa oli muutama ystävä, mutta yläasteen jälkeen ei olla nähty, elämä vei eri suuntiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Perinteisesti polttarisankarit on puettu hassuihin asuihin, mutta nykyään sitä on vähän vähemmän. Polttareihin kuuluu ehdottomasti sauna, eli polttariporukka saunottaa juhlakalun. Myös alkoholin nauttiminen kuuluu useimpiin polttareihin.

Polttarit järjestää kaaso/bestman, ja polttareihin kutsutaan ystäviä jotka tulevat myös häihin.

Enpä tiedä, arvostatko sinä tuon kaltaista hauskanpitoa, joten olisitko jäänyt sitten mistään paitsi.. Omat polttarini olivat ikimuistoiset kylläkin, hyvät muistot jäi!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat