Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä ihme kehittää miehen spermaan siittiövasta-ainetta???

Kommentit (15)

kirjotin sulle pitkän viestin, niin eiku se poistetaan, tää on ihan hanurista koko palsta!!!!!!!!

Kokeilen nyt uudestaan!!!! mun miehelläni oli sellanen tilanne että 88% oli vasta-aineita, " pesun" jälkeenkin vielä 80%, joten mun miehen kohdalla niin sanottu rikastuttamis hoito tuskin olisi tuottanut tulosta, meille sanottiin suoraan että perinteisellä tyylillä emme raskautta saa aikaiseksi. Myös tukiryhmässä jossa kävimme oli aika samanlaista surullista tarinaa... eli sellanen käsitys mulle jäi, että sitä tilaa on vaikea korjata... emme koskaan sitten lähteneet lapsettomuushoitoihin, ja nyt tässä elämäntilanteessa se on hyvä...

mutta mun miehellä oli siis ollut klamydia parikymppisenä jonka oli hoitanut pois, muutaman vuoden päästä se olikin uusiutunut oireettomana jota sitten kantoi mukanaan vaikkei tiennytkään... se selvisi sitten lapsettomuushoitojen alettua, että klamydiahan sillä oli joka oli kerennyt alkaa tuottamaan jossain vaiheessa siittiö vasta-ainetta, jo ehkä silloin parikymppisenä, mutta kun hän ei lasta ollut kenenkään kanssa yrittänyt niin ei " tiedostanut" ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lukeakkaan englanninkielisiä lääketieteen tekstejä. Huooh! Lääkäreiltäkin olemme yrittäneet kysyä, mutta nekään eivät jostain syystä ole perehtyneet tähän asiaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat