Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen kahden lapsen 28-vuotias äiti. Olis kiva saada uusia ystäviä jonka kanssa vois jutella ihan kaikista asioista, arjen iloista ja suruista. =)

Sivut

Kommentit (26)

Mulle voi myös laittaa sähköpostia tulemaan. Olen -84 syntynyt turkulainen kohta 5 kk vanhan tytön äiti. Mulla myös päivät käy välillä pitkiksi kun mies paljon töissä ja siis paljon ollaan tytön kanssa kahdestaan.

aurora06@luukku.com

Olen -76 syntynyt äiti, jonka mies tekee keikkahommia ympäri maailmaa ja poju syntyi 9/03.

Vielä asutaan Paimiossa, mutta muutto Piikkiöön on edessä loppuvuonna.

Kaipaan seuraa itselleni ja pojulle arki-illoille ja kyllä niitä ankeita viikonloppujakin löytyy. Shoppailu, hevoset ja sauvakävely ovat sydäntä lähellä.

mailia voi lähettää tanja@piikkiolainen.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nangula:

Lainaus:

Täällä olis kanssa yksi ketä kaipailee juttu seuraa toisista äideistä.Minulla 1 vuotias poika ja asumme kaarinassa. mailia voi laittaa osoitteeseen:

vicsushuudifonya@hotmail.com

Hei. Täällä myös äiti Kaarinasta. Ikää 34v ja lapsia 5. Iältään 16v, 10v, 6v, 5v ja 3kk. harrastuksia mm. liikunta, musiikki ja lukeminen. t. mammi72

Tässä on myös yksi nuori äiti, joka kaipaa uusia ystäviä viettämään pitkiä päiviä. Olen mukava, ennakkoluuloton en niin puhelias 25-vuotias äiti. Poikani täyttää kohta vuoden. Asun Turussa, lähellä Kaarinaa.

lybiikki@hotmail.com

Täällä kanssa pian 28v. äiti turusta. Tytär 02/05 syntynyt ja toista odotellaan saapuvaksi 12/06. Isä löytyy perheestä on tosin viikot töissä joten muutakin tekemistä kuin neidin kanssa kahden pihalla hengailua olisi välillä kiva saada.

Mailia vain tulemaan nijohe@tkukoulu.fi

Tavatkin olis kiva, varsinkin kaikkia turussa ja turun lähistöllä asuvia.

Niisku

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat