Vierailija

Kommentit (36)

että siinä kassalla ei tarvitse pitää kiirettä. Toimitte ihan rauhassa siinä, niin teen minäkin ja jos tuntuu että kassan toiminta on turbo vaihteella, niin ilmoitatte vaan ystävällisesti, että saskos pikkasen hitaammin niitä tavaroita, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei tartte lainata vauvaa! Mulla on ihan oma! Osaan vaan käyttää aivojani ostosreissuillani vaikka olenkin synnyttänyt. Mutta kyllä sullekin on aivot annettu käytettäviksi. Jos et osaa käydä kaupassa niin jätä käymättä.

Jos et muuten sitä ymmärrä, niin asia valkenee viimeistään kun yrität siellä asioida pesueinesi! Lidlin tarkoitus ei ole palvella vaan rahastaa; motto:mahdollisimman halvalla laadusta ei väliä.

Tai sopivan kokoiseen pahvilootaan, jos sattuu kohdalle. Näin minä teen Lidlissä. (muissa kaupoissa ei tulisi mieleenkään latoa suoraan vaunuihin). Ääliöitä ovat, kun ei niitä ostoskoreja joka liikkeeseen laita. Sama ongelma sitten ostosten pakkaamisessa, eli ensin kaikki vaunuihin ja sitten sivustalla pakkaus pusseihin.

kun ne tavarat pitäisi saada siltä neliösentin kokoiselta kassapöydältä pois ja samaan aikaan vaunut jonnekin pois ihmisten tieltä. Inhoan Lidlissä käymistä kun siellä ei ole koreja eikä kunnon kassoja!

Antakaa palautetta niin ehkä niitä järjestyy muihinkin lidleihin..

Aikaisemmin kun ostoskoreja ei ollut, niin ladoin vaan tavarat vaunujen päälle, mutta en ostanutkaan ikinä paljoa tavaraa. (kun perheeseen kuuluu vaan äiti + yksi lapsi)

Miten pärjäsinkään kun ensimmäiset kaksi lastani olivat pieniä? Ei ollut kaukalokärryjä vielä Suomessa lainkaan. Mies ei ollut kotona kuin viikonloppuisin. Autoa ei ollut.

Nähtiin nälkää varmaan. Tai sitten keksittiin keinot ruuan hankkimiselle. En huomannut sen olevan mitenkään ongelmallista.

Ihan puutaheinää että se kauppa ois jotenkin halvempi kuin muut! Ihan törkeän kallis kauppa ja ne tuotteetkin on mitä sattuu! Minä ainakin ostan ruoat sun muut tarvikkeet SUOMALAISISTA kaupoista, joista saa vielä bonuksetkin päälle! Eikä SUOMALAISESSA marketissa tarvii pähkäillä miten vauvan saa sinne mukaan..

Vierailija:

Lainaus:

kun ne tavarat pitäisi saada siltä neliösentin kokoiselta kassapöydältä pois ja samaan aikaan vaunut jonnekin pois ihmisten tieltä. Inhoan Lidlissä käymistä kun siellä ei ole koreja eikä kunnon kassoja!

Ei tarvii yhtään vittuilla vaikka sulla aivot onkin. Minun mielestä se ei vaan ole normaalia kaupassa käymistä että koko ajan on joku muu asiakas niiden kimpussa. Ei semmosta missään muussa kaupassa ole, siksi en käykään enää Lidlissä.

vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä muuten.

silloinkin oli tarpeeksi hankalaa kun oli paljon ostettavaa ja samaan aikaan olis pitänyt latoa ostokset kassiin ja maksaa. lidlissä pitäis olla pakkaaja joka laittais ostokset kassiin

Viimeksikin semmonen päissään oleva pariskunta alkoi siirtää vaunuja pois siitä kassan luota. Nainen oli niin kännissä että meinasi kaatua niiden kärryjen päälle. Olivat nätisti siinä kassan " edessä" , niin että muut asiakkaat mahtuu kävelemään mutta heidän tiellään (joka oli leveä). Ei tuosta kauheaa traumaa tullut mutta mä törmään niin montaa kertaa tuon tyypisiin hampuuseihin etten mene sinne enää. En halua että mikään epämääräinen jengi koskee vaunuihini ja tuota porukkaa L:ssä riittää.

Hyvä että sain avautua täällä.

Siellä ei ollut istuimia kärryissä, enkä viitsinyt turvakaukaloa irrotella autosta, kun siinä oli niin kova työ. Kävin ennemmin muissa kaupoissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat