Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Moi vaan!Aattelin huhuilla josko täällä pyörit.Huomasin tuossa yks päivä et sulla oli jotain häikkää olotilassa,selviskö se eli kävitkö lekurissa vai menikö ohi?Mikä muuten vointi?Täällä vaihtelevaa,kipakoita supisteluja jonkin verran on mut oon koittanut rauhottaa itteni niiden suhteen kun kerran sanottiin et " normaaleja" ovat.Itestä tuntuu et tästä raskaudesta on normaalisuus kaukana.Maanantaina olis taas kontrolli,saa nähä joko nämä " normaalit" supistelut ovat jotakin tehneet kohdunsuulle.Tuikkii nimittäin mullakin välillä todella ilkeesti tuonne alas.Joko muuten olet sairaslomalla?

Unikko 26+3

Kommentit (3)

en ole vielä saikulla ja siksi tosi vähän palstoilla.

Juu, pari päivää sitten oli tosi kovaa vihlovaa kipua tuolla emättimen pohjukoissa ja lievää verisyyttäkin on ollut. Mutta ultrassa todettiin että kohdunkaula naakasti kiinni- pikkasen raottelee sormelle, mutta ei avaudu painaessa ja mitat entisellään. Eli se oli joitain muuta- saattoi tietysti johtua siitä, että olin mieheni kanssa häämatkalla ja käyttäydyttiin kuin häämatkalaiset konsanaan ;-)))

Ihmeekseni supisteksia ei juurikaan ole ollut. Edellisessä lankaraskaudessa mulla oli supistuksia jo tässä vaiheessa aika lailla.

Sullahan alkaa olla viikkoja sen verran että voi hieman huokasta. tietysti päivä ja viikko kerrallaan. Ovatko muuten ehdottaneet kortisonia vauvalle? Mulle viimeksi antoivat TAYSssa kortisonit rv24 kun supistuksia oli niin paljon. Noh, onneksi ensi viikkoon ei ole kauan aikaa ja kontrolli pian. Onko sulla sama juttu kuin mulla, että vaikka liikkeet jo tuntuu ja ultrassa kun käy niin on rauhallinen vain vähän aikaa. siis vähintään viikon päästä alkaa kuvitellaa kaikkea ja tarkkailla olojaan tiuhasti...

mullakin muuten seuraava kontrolli ensi viikolla- perjantaina. enkä usko että saikulle vielä joudun, koska olo on mainio. Mutta hiljakseen vaan.

Kiva kun huhuilit, justiin mietin että mitähän kohtalotoverille kuuluu...

mom rv16+6

Olipas kiva kuulla että sulla kaikki ok.Toivottavasti tilanne pysyykin yhtä vakaana.Ja vielä ihan häämatkailoitteluihin olet pystynyt..hih..täällä tuskin muistetaankaan mitä nuo aviolliset lystit ovat,sen verran tuota selibaattia taas tulee.Pitänee harjoitella sit joskus kun kaikki tämä takanapäin ja muisto vain,ja piuhat tiukasti kiinni!Se on nimittäin päätetty että näin tehdään.Ei enää tälläistä piinaavaa aikaa kyllä henkinen kantti kestä.Tämän kun sais kunnialla loppuun.Viikot tosiaan jo vähän " paremmalla" puolella,matkaa loppuun vielä kuitenkin on.Sama on mulla et kontrollien jälkeen kun kaikki ollut ok,muutaman päivän on voinut iloita ja huokaista hieman.Mutta ei tosiaan taida viikkoa kulua kun on jo muka ihan varma et kaikki on pielessä,paikat auki ja vauvakin liikkuu niin vähän.Ja yöunet taas mennyttä!Nyt taas panikoin maanantaihin asti,siis mikäli en joudu paniikissa päivystykseen jo viikonloppuna kun taas kaikkia oireita on..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meikäläisellä taas tuhruttaa ja mietin että pitääkö tässä päivystykseen lähteä...

Nyt ei ole tuhrutteluun kyllä peuhaaminen syynä. Mutta onneksi vauva liikkuu vilkkaasti, joten uskallan tarkkailla tiloannetta.

meilläkin muuten pistetään puihat kiinni. Ikää ei ole mulla vielä 30v mutta alustavasti ovat luvanneet erikoisluvan sterilisaatioon kun kierukkakin tuli multa itsestään pois aikoinaan..

koita jaksaa. ollaan yhteyksissä. (jos ei olla sairaalassa ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat