Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

huone n.20m2

Kommentit (9)

Meidän lastenhuoneen kaikki kalusteet ovat valkoisia. Niin matolla, päiväpeitoilla, tyynyillä ja verhoilla saa vaihdettua edullisesti ilmettä. Nyt on menossa vihreän sävyt, aiemmin oli sinistä. Lapsetkin ilahtuvat kun saavat " uuden huoneen" ja mä ilahdun kun se käy niin edullisesti.

a:

- maitokahvinväriset seinät

- nykyiset valkopetsatut kalusteet ja valkokehyksiset taulut

- vaaleansiniset pellavalaskosverhot (vähän usvainen sävy)

- vaaleansinisiä ja tummanruskeita tyynyjä silkkityynyjä sängylle, pehmeää tummansinistä farkkukangasta lattiatyynyjä, luonnonvalkoinen puuvillainen päiväpeitto

- tummanruskea - valkoinen taljamatto + nyk. l.valk. lampaantalja

- tummanruskea cowboy hat seinälle

- luonnonvalkoisilla isoilla kirjaimilla pojan nimi seinälle (puukirjaimet)

- nykyiset valkoiset neutraalit valaisimet

Mitä sanotte? Lisää ideoita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jossa maalataan puu seinälle ja sinne voi kiinnittää rottinkikoreja (vaikka kukka-amppelijuttuja) ja sieltä pehmoeläimet pilkistävät. Voisi myös kiinnittää köysitikkaat, riippukeinun tms.

ja punainen ovat tietysti klassikkoja. Ritarikamaa? Jotain sellaista, josta lapsi tykkää kenties parin vuoden päästäkin. En itse hommaisi mitään tyyliin " puuha-pete-rekvisiittaa" .

Sininen-limen vihreä

Sininen-oranssi

Sininen-keltainen-punainen

Beessi-oranssi-omenan vihreä

teemoja voi olla jalkapallo, liikenne, viidakko, muumit jne.

lisäksi nalle puh-boordi. Muutoinkin teemana on nalle puh, ei kuitenkaan liian silmiinpistävästi. Verhot, lamppu, taulut ovat vaaleansävyisiä. Kivan näköinen huone, vaikka itse sanonkin ;) ja ovat muutkin kyllä kehuneet! ;D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat