Vierailija

Aloitin työt eräässä baarissa vähän aikaa sitten ja siellä on joka siunaaman päivän ollut eräs ulkomaalainen, ilmeisesti arabi, pelaamassa kolikko automaatti pelejä!! Ja kyse ei ole mistään pikku summista. Päivässä menee joko kymmeniä tai satoja euroja. Hällä on aina kymmenen euron seteli tukku kädessä kun tulee paikalle ja vaihtaa ne sitten kolikoiksi että voi pelata. Eilenkin tuli vaihtamaan ainakin 140¿!!

Mistä ihmeestä sekin mahtaa niitä rahoja repiä!!!???

Sivut

Kommentit (45)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eipä tosin pelikoneisiin niitä tunge, mutta ilmeisesti ap:n kaltaiset lappusilmät tukehtuvat patonkeihinsa kun mies ostaa vaatteita ja ruokaa ja maksaa ihan itse :o

Tunnemme paljon muita intialaisia (+ muita kansal. esim. pakistanilaisia, bangladeshilaisia, kiinalaisia), jotka myös töissä Nokialla tms. firmoissa. Yksi kiinalainen tuttumme omistaa ravintolan, samoin eräs bangladeshiläinen.

Joskus ottaa päähän maksaa kassalla kun muut ihmiset oikein vahtaa, että siinä taas yksi Suomi-tyttö elättää pakolaista! Mies tienaa kolme kertaa paremmin kuin minä vaikka mullakin ihan ok palkka (ei mikään huippu kuitenkaan). Ja rahat on yhteisiä. Jotku on pari kertaa ihan ottaneet asiakseen huomauttakin, että miksi sinä hyvä ihminen elätät tuota pakolaista... joo-o... Tän takia mies yleensä aina maksaa kun ollaan yhdessä liikenteessä, vaikka samalta tililtä meneekin.

hohhoijaa. Niin, ulkomaalainen ei voi Suomessa olla kuin hämärän firman omistaja. Diipadaapa. Nokialla on mielettömästi esim. aasialaisia töissä.

Eivät kaikki ulkomaalaiset Suomessa ole sosiaalipummeja. Ehkä on naimissa suomalaisen naisen kanssa eikä tällä hetkellä töissä mutta silti rahaa omasta takaa.

Oli insinööri jo Suomeen tullessaan, mutta joutui kouluttautumaan täällä uudestaan, koska kotimaansa tutkinto ei kelvannut täällä. Opiskellessaan teki koko ajan töitä.

Bytheway, ainoa minun tuntemani afrikkalaistaustainen ihminen on lastenlääkärinä Lastenklinikalla, joten jos tämän ketjun otannasta voi mitään päätellä, niin ainakin sen, että todellakaan eivät kaikki ulkomaalaisen NÄKÖISET ihmiset ole sosiaalitoimen asiakkaita, joukossa on erittäinkin hyvin toimeentulevia ihmisiä.

Sulla on kans tämä ennakkoluuloinen asenne että kun yks ulkomaalinen tekee jotain niin kaikki ulkomaalaiset ovat semmosia.

Mulla sama kysymys.... olisitko nostanut saman metelin jos olisi ollut suomalainen joka pelas?

Kamaa yleistämistä!

poraa ihmisten hampaita aamusta iltaan ja sit joku ihmettelle et millas rahoilla se ostaa kaljansa...hohhohhoijaa...Ei oo helppoo ulkomaalaisella Suomessa kun kaikki kyttaa

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat