Vierailija

Sivut

Kommentit (106)

Nuolen myös niitä kun otan suihin ja hyväilen samalla kun runkkaan. Rakasta miehessäni kaikkea, vaikkei mikään täydellinen olekaan. Rakastan hänen pömppistäänkin.

Vierailija:

Lainaus:

kyllä huomaa että viikonloppu alkaa lähestyä.

Minusta pussit ovat ihanat, niitä on kiva lillutella, ja niiden ohut iho on aika herkkää..

Ja kalu on ihana! En voi sitä kyllin ihastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaginaaliset jutut on kauniita. olenkos vähän outo, hä?! ;)

kivekset ovat suloiset myös ja penis se vasta mahtava onkin!

..pikkasen härö ketju jälleen :D

Niin että alavatsa näkyy ja lupailee hupia. :) Ja sitten kun paljastuu koko komeus, ei se oo vaan niin kiihottavaa enää. Hö. Makkara ja kaksi karvaista kassia. Totta on, että naisen vehkeetkin on aika groteskit, mutta onneksi ne on kätevästi piilossa!

ei ole naisilla kivespusseja juu, kiva kun esitit yleissivistystäsi meille muillekin

pakko aina päästä vääntämään toisten jutuista jotain näsäviisasta, kun ei siedä katsoa omaa tyhmyyttään

voi olla kaunis tai ruma, molempia olen nähnyt. Parhaimmillaan on nätin värinen, sileä ja terhakka. Miehelläni on muuten sellainen mutta se on käyrä :O eli vaikka miehelläni seisoo niin penis sojottaa kaaressa alaspäin, ja se on vähän hassun näköistä :D Onko muilla kokemusta tuollaisesta? Itse olemme huomanneet että joissakin asennoissa vaaditaan aikamoista akrobatiaa että sen saa sisälle kun osoittaa niin omituiseen suuntaan

Kivekset eivät minua niin innosta, mutta niistäkin on sekä nätimpiä että rumempia versioita, omalla on ihan ok:t

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat