Vierailija

kiitos

Kommentit (2)

stressihormoni välittyy istukan kautta myös vauvaan... Mitä haittoja siitä sitten on, en tarkkaan tiedä.

Mut kokemuksesta kerron, et mulla oli kuopuksen raskausaika niin HIRVEÄ henkisesti. et luulin vauvan olevan oikea stressikimppu-koliikkivauva. Ja niin väärässä olin!

Meillä lapsista kaikkein rauhallisin. On esim. nukkunut ihan syntymästälähtien tosi hyvin yöt. Herää kerran yöllä syömään eikä itkuinen ole lainkaan...

Mut ehkä joku osaa kertoa jotain tutkimustuloksia...

stressin vaikutuksesta sikiöön. Raskausaikana tuli ero lapsen isän kanssa, työpaikalla alkoi yt-neuvottelut jne. eli oli tosi rankkaa. Tutkimustuloksista en tiedä, mutta vauva on ollut helpoin, mitä olen ikinä nähnyt!! :))) Pelkäsin siis hirveää koliikkia, enkä tiedä, että miten olisin sellaisen vauvan kanssa yksin pärjännyt. Kanssani kun asuu vauvan lisäksi myös kaksi muuta päiväkoti-ikäistä lasta, eikä muita aikuisia ja tukiverkkokin voisi olla parempi... Mutta siis vastauksena kysymykseesi, että ainakaan vielä ei ole näkynyt mitään negatiivisia vaikutuksia. Vauva on 6kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat