Vierailija

Luin läpi ketjun jossa käsitellään miehiä jotak aivät ole mallia " hetivalmis" . Siellä naiset kauhistelevat kuinka tylsää on pitkä esileikki, ja että on hankalaa kun miestä pitää leipoa niin paljon ja kauan. Oltiin jopa sitä mieltä että on ihan oikeutettua käydä vieraissa jotta saisi kokea hetivalmista miestä.

Minulla ei nyt ole dokumentoitua faktaa tukemassa tätä, mutta... Väitän että yli 50% naisista ovat miestenne kaltaisia, ellei enemmän. Oma vaimoni vaatii säännöllisesti yli 20min esileikkiä, ja sen jälkeenkin pitää edetä penetraatiossa tooosi hitaasti ja varovaisesti.

Eli pointtini on siis että tämä on arkielämää useimille miehille!!

Ja vielä, esileikki on ihan kivaa, tai oikein kivaa - mutta, olen hitaiden miesten naisten kanssa samaa mieltä siitä, että jos se on pelkästään toisen lämmittelyä niin aika suuri osaa siitä hauskuudesta häviää...

Kommentit (2)

Luin itsekin hieman kauhistuneena noita kommentteja. Miehen pitäisi olla heti ja aina valmis ja miehelle ei juuri anneta sitä esileikkiä. Sitten naiset itse vaativat itselleen pitkän esileikin ja eivät todellakaan ole heti valmiita. Tässä sitä tasa-arvoa taas, mies tekee tässäkin jutussa kaiken työn !

Mutta tässä kohden tunnustan olevani " biologian/viettien vanki" . Valmiiksi kiihottunut kalu kiihottaa enemmän kuin sen herättely. -N40-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat