Vierailija

Mulle on opetettu, että mies ei itke, on vakaa kuin muuri ja siihen voi nainen turvautua. Poikaani olen yrittänyt koulua tällaiseksi muttaminkäs teet kun on sielultaan pelkääväinen ja itkee vähästäkin. En voi sille mitään mutta halveksin tätä piirrettä. ja pojalla ikää 8-vuotta, pitäisi pystyä jo pitämään puoliaan.

Kommentit (18)

Lapsen (ihmisen ylipäätään) on kuules täysin luonnollista näyttää tunteitaan, ja jos sinä yrität niitä tukahduttaa (joo et sanonutkaan että niitä tukahdutat, mutta halveksiminen ei ole sen parempi?), mitä luulet saavasi aikaan?

Tunnevammaisen ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mulle on opetettu, että mies ei itke, on vakaa kuin muuri ja siihen voi nainen turvautua. pojalla ikää 8-vuotta

Huomaatko mikä siinä on ristiriitaista?

No minäpä kerron: Poikasi ei ole mies. Poikasi on lapsi. Poikasi ei tule vielä käyttäytyä kuten mies, vaan niin kuin lapsen.

Sitäpaitsi, mieskin saa itkeä. Parempi tunteitaan näyttävä mies kuin pystyyn kuivunut pökkelö.

Juuri tuollaiset kasvattavat tunnevammaisia poikia. Kaikilla on oikeus näyttää tunteitaan eikä suinkaan peitellä niitä kylmän jurottavan muurin taa.

Tulipa oikein paha mieli poikasi puolesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat