Vierailija

naiset osallistutte remonttiin/rakentamiseen?

Kommentit (9)

Silloin kun asunto ostettiin, minä tapetoin, maalasin, siivosin, asentelin hyllyjä vaatehuoneisiin ja kaikkea mihin voimani ja taitoni riittivät. Meillä siis tehtiin silloin vain pientä pintaremonttia. Pojan huoneen remppasin melkein kokonaan itse, mies oli lähinnä apuna kaappien siirtelyssä. Miehen tehtävänä oli siirtää lamppu työhuoneen katosta pojan huoneeseen, se on vieläkin tekemättä vaikka muuten remppa tehtiin tammikuussa.

kun ei ollut vielä lapsia. Nyt pääsen kunnolla hommiin vain kun lapset hoidossa.

Eli laatoitan, saumaan, levytän, kittaan, hion, maalaan, siivoan, teen ruokaa, haen tavaroita, suunnittelen. En pysty " puuhommiin" enkä mihinkään kovin raskaaseen, muuten yritän sohlata mukana parhaani mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

perustusten styroxeja laitoin, kaivoin ojia, sekoitin laastia, laitoin yläkerran lämmityksen vesikiertoputket lattiaan saneerauslaastilla kun ammatimies oli vetänyt putket, villoitin seiniä, välipohjia, tasoitin, maalasin, tapetoin, siivosin, sahasin jne...

ja lapsia 4kpl, muonitan joka ikinen päivä miehet rakennuksella. Nyt loppuvaiheessa olen maalannut ja lakannut, yhdessä ei olla päästy rakennukselle kuin 2 kertaa vuoden aikana, lapsenvahdit kun on niukassa ja työnteosta ei muksujen kanssa raksalla tule mitään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat